Peugeot realiseerde in 2007 een verkoopplus van 3,7 procent en Citroën een plus van 4,0 procent. De verkoopplus zat ‘m vooral in het tweede helft van het jaar. Toen was de toename ten opzichte van 2006 namelijk ruim zes procent terwijl dat in de eerste helft nog geen twee procent was. Op de West-Europese markt waren de cijfers overigens minder rooskleurig want daar kwam Peugeot zelfs niet verder dan een minnetje van 0,1 procent. Citroën deed het beter met een plus van 2,6 procent. De West-Europese markt groeide met 1,2 procent. Bij Peugeot wijst men vooral naar het succes van de 207, waarvan er 521 duizend zijn verkocht in het eerste volle jaar (met een target was een half miljoen). De 206 bleef zijn internationale expansie handhaven door introductie in China, Iran en Maleisië. Volgens Peugeot zijn er 309 duizend eenheden van de 206 verkocht. Voor Citroën was het hoogtepunt de C4 Picasso die in oktober 2006 op de markt kwam. Daarvan zijn er meer dan tweehonderdduizend verkocht in het eerste volle productiejaar. Op bedrijfsautogebied scoorde PSA met de Berlingo en Partner. Van deze bestellers werden er 348 duizend eenheden verkocht, het hoogste aantal sinds de introductie tien jaar geleden. PSA zegt opnieuw de marktleider te zijn op de Europese markt van lichte bedrijfswagens met een marktaandeel van 18,8 procent (387 duizend eenheden). Dat is een toename van bijna vijf procent. Het concern beschikt over een vernieuwd gamma op bedrijfswagengebied met de Boxer/Jumper, Expert/Jumpy en Bipper en Nemo. De nieuwe versie van de Partner/Berlingo worden in de eerste helft van 2008 geïntroduceerd. PSA verwacht in 2008 opnieuw marktleider te worden op de lcv-markt. PSA Peugeot Citroën meldt ook het ‘environmental leadership’. Daarmee doelt de Franse fabrikant op het grote aandeel auto’s die een uitstoot hebben van minder dan 140 gram CO2 per kilometer, namelijk meer dan een miljoen. Bij driekwart miljoen is de uitstoot zelfs minder dan 130 gram. PSA claimt hiermee een aandeel van 26 procent in de Europese markt van auto’s onder de 130 gram. In Nederland nam het marktaandeel bij de personenauto’s van Peugeot af tot 7,77 procent, dat was 7,94 procent. Citroën verbeterde zich tot 4,67 procent (was 4,50 procent). Cumulatief bleek dat precies in de pas te lopen met de totale marktontwikkeling waardoor het marktaandeel van de PSA-merken in Nederland exact op 12,44 procent van de personenautomarkt gehandhaafd bleef. Bij de bestelauto’s ging het beter. Daar nam het marktaandeel van Citroën toe tot 4,74 procent (was 4,45) en dat van Peugeot tot 5,86 procent (was 5,27). Het gezamenlijke marktaandeel van de PSA-merken bij de bestelauto’s was ultimo december 2007 toegenomen tot 10,6 procent (was 9,7 procent ultimo 2006).