Jeugdige manager bij Maserati Benelux

Joost Rijnbeek is recent benoemd tot area manager Benelux van Maserati West Europe.

Rijnbeek (27) kan ondanks zijn jeugdige leeftijd al terugzien op een gevarieerde carrière bij zowel Maserati als Ferrari. Het Benelux-kantoor van Maserati is gevestigd in Braine-l’Alleud bij Brussel en dient als officiële Maserati-importeur voor de Benelux. Rijnbeek deed tot 2005 de opleiding International Marketing Management aan de Hogeschool INHOLLAND, waarbij hij tussendoor in Italië een marketingstudie volgde aan de faculteit Economie van de universiteit van Modena. In 2002 was hij tien maanden te vinden op de marketing afdeling van Maserati S.p.A. in Modena, tijdens een belangrijke periode van restructerering van het merk, de fabriek en haar wereldwijde strategie. In 2003 verhuisde Joost Rijnbeek naar Amerika waar hij een jaar lang een marketingfunctie bekleedde bij Ferrari Maserati North America. In juli 2004 werd Rijnbeek benoemd tot general manager van de Park Avenue showroom van Ferrari Maserati North America, toen een nieuw project en de eerste wereldwijde corporate showroom van de beide merken in hun primaire exportmarkt. In januari 2006 keerde Rijnbeek terug naar Europa als Marketing Manager Benelux van Maserati West Europe. Onlangs volgde zijn benoeming tot algemeen verantwoordelijke oftewel area manager Benelux.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Jeugdige manager bij Maserati Benelux - Automobielmanagement.nl

Jeugdige manager bij Maserati Benelux

Joost Rijnbeek is recent benoemd tot area manager Benelux van Maserati West Europe.

Rijnbeek (27) kan ondanks zijn jeugdige leeftijd al terugzien op een gevarieerde carrière bij zowel Maserati als Ferrari. Het Benelux-kantoor van Maserati is gevestigd in Braine-l’Alleud bij Brussel en dient als officiële Maserati-importeur voor de Benelux. Rijnbeek deed tot 2005 de opleiding International Marketing Management aan de Hogeschool INHOLLAND, waarbij hij tussendoor in Italië een marketingstudie volgde aan de faculteit Economie van de universiteit van Modena. In 2002 was hij tien maanden te vinden op de marketing afdeling van Maserati S.p.A. in Modena, tijdens een belangrijke periode van restructerering van het merk, de fabriek en haar wereldwijde strategie. In 2003 verhuisde Joost Rijnbeek naar Amerika waar hij een jaar lang een marketingfunctie bekleedde bij Ferrari Maserati North America. In juli 2004 werd Rijnbeek benoemd tot general manager van de Park Avenue showroom van Ferrari Maserati North America, toen een nieuw project en de eerste wereldwijde corporate showroom van de beide merken in hun primaire exportmarkt. In januari 2006 keerde Rijnbeek terug naar Europa als Marketing Manager Benelux van Maserati West Europe. Onlangs volgde zijn benoeming tot algemeen verantwoordelijke oftewel area manager Benelux.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding