Porsche weer imagokampioen

Porsche is opnieuw uitgeroepen tot de onderneming met het beste imago in Duitsland.

Een groep van 2,5 duizend bestuursvoorzitters, managing directors en algemeen directeuren gaf Porsche de meeste stemmen in een onderzoek naar het imago van ondernemingen in Duitsland. Voor de vijfde maal op rij kwam sportwagenfabrikant Porsche AG op de eerste plaats. Al acht jaar is Porsche de winnaar van het ‘Imagoprofiel’, een onderzoek dat elke twee jaar wordt gehouden door het Duitse tijdschrift Manager-Magazine dat door TNS Infratest en BIK Marplan Intermedia is uitgevoerd. Behalve een algemene indruk is dit jaar voor het eerst gekeken naar vijf factoren die van grote invloed zijn op het imago: ethisch handelen, innovatieve kracht, klantgerichtheid, de kwaliteit van het management en de kwaliteit van producten en service.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Porsche weer imagokampioen - Automobielmanagement.nl

Porsche weer imagokampioen

Porsche is opnieuw uitgeroepen tot de onderneming met het beste imago in Duitsland.

Een groep van 2,5 duizend bestuursvoorzitters, managing directors en algemeen directeuren gaf Porsche de meeste stemmen in een onderzoek naar het imago van ondernemingen in Duitsland. Voor de vijfde maal op rij kwam sportwagenfabrikant Porsche AG op de eerste plaats. Al acht jaar is Porsche de winnaar van het ‘Imagoprofiel’, een onderzoek dat elke twee jaar wordt gehouden door het Duitse tijdschrift Manager-Magazine dat door TNS Infratest en BIK Marplan Intermedia is uitgevoerd. Behalve een algemene indruk is dit jaar voor het eerst gekeken naar vijf factoren die van grote invloed zijn op het imago: ethisch handelen, innovatieve kracht, klantgerichtheid, de kwaliteit van het management en de kwaliteit van producten en service.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding