Zo steeg de omzet naar 1.668 miljoen euro (2006: 1.447 miljoen euro). Die sprong van ruim vijftien procent is volgens de Italianen grotendeels te danken aan de verkoopresultaten van de F430 en 599 GTB Fiorano. Ook efficiencymaatregelen droegen eraan bij. De in 2007 behaalde winst – 266 miljoen euro – betekent een groei van 45,4 procent ten opzichte van het afgelopen jaar; de winstmarge steeg van 12,6 naar zestien procent. In totaal werden 6.465 straatauto’s afgeleverd aan klanten, exclusief de auto’s voor gebruik op het circuit. Ook dit is meer (veertien procent) dan vorig jaar. Ferrari noteerde naar eigen zeggen “ongekende” groeicijfers in de Asia-Pacific regio (omzetplus 47,2 procent) en het Midden-Oosten (plus 32,3 procent). Positief verliepen de zaken ook in de Verenigde Staten (plus 7,7 procent), Groot Brittannië (8,2 procent) en Duitsland (5,9 procent).