Pon roept daarvoor ‘de hulp in’ van de twintigduizend Caddy-rijders in Nederland. De Caddy is duurzaam en bevalt de eigenaren zo goed, dat er een nijpend tekort is aan gebruikte Caddy’s. Om het tekort aan te vullen roept Volkswagen de eigenaren op naar de Caddy Taxatiedagen te komen. Die worden van 19 tot 31 mei 2008 bij de VW bedrijfswagendealer gehouden. Bij de VW bedrijfswagendealer is ‘een schreeuwend tekort’ ontstaan aan gebruikte Caddy’s. Die zijn gewild en de vraag ernaar zou onverminderd blijven groeien, aldus Pon. Om de krappe voorraad aan te vullen, start Volkswagen de actie. Via een groots opgezette landelijke campagne roept het merk de hulp in van Caddy-eigenaren. Het thema van de campagne is ‘Help!’. In de campagne worden Caddy-eigenaren opgeroepen om tussen 19 en 31 mei 2008 de Caddy Taxatiedagen bij de Volkswagen-bedrijfswagendealer te bezoeken. Daar kunnen zij de waarde van hun Caddy laten taxeren. Met hoge inruilprijzen en aantrekkelijke aanbiedingen proberen de dealers Caddy-rijders te overtuigen hun auto in te ruilen voor een nieuwe of een van de andere bedrijfswagens van VW. Pon heeft momenteel een marktaandeel van twaalf procent in de nieuwverkopen van de bestelwagenmarkt met alleen de Caddy en de Caddy Maxi. Met het merk VW heeft Pon een marktaandeel van ruim dertig procent. www.caddyplaats.nl