Muller wil vanaf 2012 jaarlijks 120 duizend Saabs verkopen. Dat Saab dit jaar ver achterblijft bij zijn eigen afzetprognose (dertigduizend c.q. vijftigduizend) kan Muller niet verontrusten. De komst van de nieuwe modellen 9-5 Sport Combi en Crossovers 9-4X zullen het merk volgens hem een duw in de rug gaan geven. Voor de 9-4X rekent hij op negenduizend stuks in 2011, terwijl de nieuwe 9-5 Sport Combi goed zou moeten zijn voor zeventienduizend exemplaren.

Het businessplan van Muller voorzag een wereldwijde verkoop van vijftigduizend stuks in 2010. Volgens de meest recente gegevens worden dat er dertigduizend, mogelijk 35 duizend. Op de vraag hoelang de financiële reserves van Saab reiken, antwoordt Muller tegen Autogazette dat "u zich geen zorgen hoeft te maken." 

Van de oorspronkelijk geplande zeventienduizend 9-5’s blijven er als gevolg van productieproblemen slechts achtduizend over. In Duitsland verkocht Saab vorige maand 49 exemplaren van de 9-5. Muller beaamt dat hij niet tevreden is over die score maar wijst erop dat het merk in Duitsland van voren af aan is begonnen. Daarnaast is "Duitsland weliswaar een belangrijke markt voor ons, maar niet de belangrijkste. Dat zijn Zweden, het Verenigd Koninkrijk en de VS, waar we twee derde van onze verkoop halen."

In China, een nieuwe markt voor Saab, rekent Muller komend jaar op twee- tot drieduizend eenheden, in 2012 op vijfduizend en mogelijk vanaf 2013 op tienduizend. Bij die aantallen wordt het volgens Muller lonend om Saabs in China te laten bouwen door een (nog te kiezen) partner.