Althans, er werd toen door de Britse rechtbank vanwege de aanhoudende financiële perikelen  een curator aangesteld die als opdracht kreeg een nieuwe eigenaar voor het bedrijf te zoeken dat in het moeras kopje onder dreigde te gaan.
Die heeft zich inmiddels aangediend in de vorm van het Zwitserse Kamkorp Autokraft. Dat is een onderdeel van Frazer-Nash, dat zich de laatste tijd bezighoudt met het ontwikkelen van hybride sportwagens en elektrische aandrijflijnen. Twee jaar geleden werd op de autosalon van Genève de Namir gepresenteerd, een conceptstudie met 4 elektromotoren (in elk wiel één exemplaar) en even fabelachtige als onhaalbare specificaties.
Het laatste wapenfeit van Bristol was de Fighter, een tot 1.012 pk sterke supersportwagen die zelfs voor merkfans met een sterke maag volledig over the top was. De productie daarvan, en van de Blenheim die in licht geëvolueerde vorm al decennia meegaat, gaat voorlopig gewoon door.
Momenteel wordt er niet over toekomstplannen gecommuniceerd, maar het opdrijven van de productievolumes is een must. Het is nu niet ondenkbaar dat dit met de muesli technologie van Frazer-Nash oftewel hybride sportwagens en/of elektrische versies daarvan gaat gebeuren. Trouwens, ook extra verkooppunten zouden welkom zijn want de wereld werd tot nu toe bedeeld met een niet bepaald premium showroom in Kensington High Street in west Londen.