Twijfel bij AM-stemmers over toekomst Saab

Komt Saab ‘er ondanks alles weer bovenop?’ De ja- en nee-stemmers op de online poll van AM houden elkaar vrijwel precies in evenwicht.

Bij het sluiten van de poll, waaraan 342 mensen meededen, was de stand 47 procent (Eens) om 50 procent (Oneens). Een lichte meerderheid dus voor de somber gestemden. Drie procent gaf aan ‘geen mening’ te hebben over dit onderwerp. Opvallend is dat de verhouding eens/oneens sterk veranderde naarmate de tijd vorderde. Was er aanvankelijk een aanzienlijk groter kamp dat ‘eens’ stemde, naarmate Saab c.q. Victor Muller problemen kreeg om in China krediet te verkrijgen, wijzigde het sentiment op de AM-poll.

We zijn benieuwd naar uw mening over de volgende peiling. Die geeft betrekking op de naderende aanpassing van de fiscale voordelen voor ‘groene’ auto’s. Hoewel de details nog niet bekend zijn, zijn de contouren dat wel. Binnen enkele jaren zullen de voordelen op het gebied van BPM en MRB in de huidige vorm tot het verleden behoren. Is dat gunstig voor de autobranche of niet? We horen het graag van u.

Twijfel bij AM-stemmers over toekomst Saab - Automobielmanagement.nl

Twijfel bij AM-stemmers over toekomst Saab

Komt Saab ‘er ondanks alles weer bovenop?’ De ja- en nee-stemmers op de online poll van AM houden elkaar vrijwel precies in evenwicht.

Bij het sluiten van de poll, waaraan 342 mensen meededen, was de stand 47 procent (Eens) om 50 procent (Oneens). Een lichte meerderheid dus voor de somber gestemden. Drie procent gaf aan ‘geen mening’ te hebben over dit onderwerp. Opvallend is dat de verhouding eens/oneens sterk veranderde naarmate de tijd vorderde. Was er aanvankelijk een aanzienlijk groter kamp dat ‘eens’ stemde, naarmate Saab c.q. Victor Muller problemen kreeg om in China krediet te verkrijgen, wijzigde het sentiment op de AM-poll.

We zijn benieuwd naar uw mening over de volgende peiling. Die geeft betrekking op de naderende aanpassing van de fiscale voordelen voor ‘groene’ auto’s. Hoewel de details nog niet bekend zijn, zijn de contouren dat wel. Binnen enkele jaren zullen de voordelen op het gebied van BPM en MRB in de huidige vorm tot het verleden behoren. Is dat gunstig voor de autobranche of niet? We horen het graag van u.