Daarop staan naast Saab ook Sony Pictures, Nokia, Sony Ericsson, MySpace. En enkele typisch Amerikaanse merken zoals Sears en American Apparel. 24/7 Wall St. hanteert de volgende criteria: (1) een snelle daling van de inkomsten, (2) tekenen dat de eigenaar van het merk er misschien mee stopt, (3) een flinke stijging van de kosten die waarschijnlijk niet kunnen worden opgelost door de prijzen te verhogen, (4) bedrijven die verkocht worden, (5) bedrijven die failliet gaan, (6) bedrijven die een groot deel van hun klanten verliezen, (7) merken die flink marktaandeel verliezen. Alle merken in de lijst hebben in meer of mindere mate last van deze problemen, en zullen volgens 24/7 Wall St. binnen achttien maanden niet meer bestaan.
In 2010 stonden op de lijst van 24/7 Wall St. onder meer Readers Digest, T-Mobile, Blockbuster, BP, Kia Motors en Merril Lynch. Inmiddels is T-Mobile USA overgenomen door AT&T, voor 39 miljard dollar. Blockbuster, in de VS ooit marktleider in het VHS-tijdperk, is inmiddels failliet. Aan de andere kant krabbelt BP na de olieramp in de Mexicaanse Golf weer uit het dal. En Kia, die is er ook nog. (Bron: Tijdschrift voor Marketing/24/7 Wall St.)