Autoverzekeringen goudmijn voor Google

In 2011 verdiende Google veel geld aan advertenties voor (auto)verzekeringen, net als in 2010. Dit meldt de Verzekeringssite.nl.

Ieder jaar presenteert WordStream de resultaten van onderzoek naar de inkomsten van Google in Amerika. In 2011 verdiende Google maar liefst 37.9 miljard euro aan advertenties die bedrijven er inkopen. Met name aan advertenties die te maken hebben met verzekeringen wordt veel verdiend.

Volgens Verzekeringssite.nl hebben veel gebruikte zoekwoorden binnen de verzekeringsbranche in Amerika betrekking op autoverzekeringen en zorgverzekeringen. Het blijkt dat een advertentie met het woord Goedkope autoverzekering (cheap car insurance) één van de duurste advertenties is in Amerika. Ook in Nederland komt de omzet van Google voor een substantieel deel uit de financiële markt.

Autoverzekeringen goudmijn voor Google - Automobielmanagement.nl

Autoverzekeringen goudmijn voor Google

In 2011 verdiende Google veel geld aan advertenties voor (auto)verzekeringen, net als in 2010. Dit meldt de Verzekeringssite.nl.

Ieder jaar presenteert WordStream de resultaten van onderzoek naar de inkomsten van Google in Amerika. In 2011 verdiende Google maar liefst 37.9 miljard euro aan advertenties die bedrijven er inkopen. Met name aan advertenties die te maken hebben met verzekeringen wordt veel verdiend.

Volgens Verzekeringssite.nl hebben veel gebruikte zoekwoorden binnen de verzekeringsbranche in Amerika betrekking op autoverzekeringen en zorgverzekeringen. Het blijkt dat een advertentie met het woord Goedkope autoverzekering (cheap car insurance) één van de duurste advertenties is in Amerika. Ook in Nederland komt de omzet van Google voor een substantieel deel uit de financiële markt.