Records Duitse autoindustrie resulteren in record bonussen

Duitse records vragen blijkbaar om record-bonussen. BMW-baas Reithofer: 6.156.000 euro. VW-baas-boven-baas Martin Winterkorn: 17.400.000 euro.

De heren denken niet alleen aan zichzelf. Zo krijgen alle BMW-medewerkers een eenmalig bedrag van 5.840 euro betaald. De Audi-medewerkers in Duitsland ontvangen 8.251 euro voor bewezen diensten en Porsche schuift haar 8.500 medewerkers 7.600 euro in de schoot. Mercedes gaat ongetwijfeld mee in de successen, maar heeft de douceurtjes nog niet bekend gemaakt.

Zorgenkind van de Duitse industrie blijft Opel. Deze GM-dochter krijgt de cijfers maar niet zwart. Misschien dat de verkiezing van de Opel Ampera tot de Auto van het Jaar kan bijdragen aan de wederopstanding van het eens zo als stabiel bekend staande merk.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Tja , eigenlijk is het gewoon achterlijk…., over 3 jaar jankt men weer … kijk naar Opel
Maar misschien boost het de economie weer !

Geplaatst door: christiaan op

Och, zolang iedereen mag meegenieten – van werkvloer tot directie – is er niets aan de hand. Niet meer dan normaal dat (uitzonderlijke) inzet en prestatie worden beloond en natuurlijk moeten de verhoudingen kloppen.

Geplaatst door: Monique Bakx op
Records Duitse autoindustrie resulteren in record bonussen - Automobielmanagement.nl

Records Duitse autoindustrie resulteren in record bonussen

Duitse records vragen blijkbaar om record-bonussen. BMW-baas Reithofer: 6.156.000 euro. VW-baas-boven-baas Martin Winterkorn: 17.400.000 euro.

De heren denken niet alleen aan zichzelf. Zo krijgen alle BMW-medewerkers een eenmalig bedrag van 5.840 euro betaald. De Audi-medewerkers in Duitsland ontvangen 8.251 euro voor bewezen diensten en Porsche schuift haar 8.500 medewerkers 7.600 euro in de schoot. Mercedes gaat ongetwijfeld mee in de successen, maar heeft de douceurtjes nog niet bekend gemaakt.

Zorgenkind van de Duitse industrie blijft Opel. Deze GM-dochter krijgt de cijfers maar niet zwart. Misschien dat de verkiezing van de Opel Ampera tot de Auto van het Jaar kan bijdragen aan de wederopstanding van het eens zo als stabiel bekend staande merk.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Tja , eigenlijk is het gewoon achterlijk…., over 3 jaar jankt men weer … kijk naar Opel
Maar misschien boost het de economie weer !

Geplaatst door: christiaan op

Och, zolang iedereen mag meegenieten – van werkvloer tot directie – is er niets aan de hand. Niet meer dan normaal dat (uitzonderlijke) inzet en prestatie worden beloond en natuurlijk moeten de verhoudingen kloppen.

Geplaatst door: Monique Bakx op