De winst kwam uit op Rs 1.38 miljard Rupee (25 miljoen dollar), 79  procent hoger dan de Rs 0.77 miljard in dezelfde periode vorig jaar.

In het eerste kwartaal nam de omzet van Apollo Tyres Ltd’s met twaalf procent toe in vergelijking met de Rs 28,22 miljard in dezelfde periode 2011, tot Rs 31,65 miljard (580 miljoen dollar). In India is Apollo naar eigen zeggen marktleider in het groeiende segment van truck- en busbanden. In dit segment bedroeg de groei in het eerste kwartaal zestig procent verkochte eenheden. In Europa was de groei, zelfs in een tijd van groeivertraging, nog bijna vijftig procent, zo meldt Apollo in haar kwartaalverslag.

Volgens CEO Onkar S Kanwar is de groei het gevolg van de focus op verbetering van der producten en de productmix. "Dit heeft het voor ons mogelijk gemaakt om onze resultaten in de afgelopen kwartalen geweldig te verbeteren. Ons leiderschap in de truck- en busbandenmarkt en de versterkte aandacht voor de vervangingsmarkt zijn daar een bewijs van."