De omzet bleef ongeveer gelijk als in 2011, met een minimale stijging van 0,5 procent tot 3.039,7 miljard yen (30 miljard dollar). Het bedrijfsresultaat steeg met 49.5 procent tot 285.9 miljard yen (2,9 miljard dollar).

Het zwaartepunt lag op banden. De omzet hiervan bedroeg 2.557,2 miljard yen (25,6 miljard dollar), iets meer dan de omzet in 2011. Het bedrijfsresultaat uit banden bedroeg 260.4 miljard yen (2,6 miljard dollar). Amerika was Bridgestone’s meest lucratieve business, gevolgd door Japan en daarna Europa op een derde plaats. Hier bedroeg de omzetdaling 15.6 procent tor 348.8 miljard yen (3,5 miljard dollar).

In 2013 verwacht Bridgestone dat de vraag naar OE banden voor personenauto’s en trucks hetzelfde zal blijven als in 2012. De vraag in de vervangingsmarkt iets zal afnemen. De vraag naar truckbanden zal iets toenemen. Het bedrijf rekent op een omzet van 3.550 miljard yen (35,5 miljard dollar), 17 procent hoger op jaarbasis dan in 2012, en een bedrijfsresultaat van 382 miljard yen (3,8 miljard dollar), een verhoging van 34 procent ten opzichte van 2012.