De winst voor belasting bedroeg 15,0 miljoen pond (2013: 4,5 miljoen pond). De winst is gegenereerd vanuit een omzet die groeide van 285,4 miljoen pond in 2013 tot 475,5 miljoen pond in 2014. Het bedrijf sloot het vorige jaar bovendien met een verkooprecord, iets wat tot nu toe elk jaar lukte sinds McLaren in 2010 begon met de productie van de huidige reeks sportwagens.

In totaal vonden vorig jaar 1.649 auto’s hun weg naar een klant ergens ter wereld, een stijging van 18 procent ten opzichte van 2013. Na de introductie van de 650S Coupé en Spider op de autotentoonstelling van Genève in 2014, waar beide modellen tegelijk werden gepresenteerd, zorgde de enorme vraag naar het model voor een totaal aantal verkopen van 1.401 stuks. Daarnaast werden in 2014 248 McLaren’s P1 afgeleverd (2013: 36), twee derde van het totale productieaantal van 375 stuks.

Het netwerk van McLaren-vertegenwoordigers is gegroeid en bestrijkt, met de recente toevoeging van Chili, Schotland en Thailand nu dertig markten. Ook in bestaande markten zijn nieuwe verkooppunten geopend, wat het totaal daarvan op 71 brengt. In 2015 is bovendien verdere uitbreiding voorzien.

Groei was ook de kern van de vier regionale businessunits van McLaren. De regio Azië noteerde de grootste verkoopstijging met 80 procent ten opzichte van 2013. De groei werd mede bereikt door 11 nieuwe verkooppunten in dit gebied. De Noord-Amerikaanse markt blijft de grootste voor McLaren met een verkoopstijging van dertig procent, terwijl Europa en het Midden-Oosten een plus van respectievelijk tien en negen procent lieten zien.