Ten opzichte van 2014 was er een groei met 0,7% naar 5,54 miljard dollar. Het bedrijfsresultaat nam echter met 7,7% af, tot 479,6 miljoen dollar. Ook de winst daalde, en wel met 10,4% tot 36,3 miljard yen (319,4 miljoen dollar).

De toename van de omzet was het gevolg van een groei van de bandendivisie. De winstgevendheid had evenwel te kampen met een teruggang van de Japanse voertuigproductie en een toenemende prijsdruk in de bandenmarkten. Hierdoor daalden de prijzen van de banden, waardoor de effecten door lagere grondstofprijzen en de zwakkere yen teniet werden gedaan.

De omzet van de bandendivisie nam toe met 0,6 procent tot 4,41 miljard dollar. Het bedrijfsresultaat nam met 11,4% af tot 378,4 miljoen dollar. Voor 2016 verwacht Yokohama een toename van de omzet met 3,5% tot 5,74 miljard dollar. Het bedrijfsresultaat zal naar verwachting toenemen met 0,9% tot 484 miljoen dollar; de winst zal waarschijnlijk afnemen met 6,4% tot 299 miljoen dollar.