Centraal in deze campagne staat een commercial van ruim één minuut, die ’s nachts rond de klok van 01:00 uur op Nederland 1 wordt uitgezonden. Iedere nacht krijgen luisteraars verschillende besparingstips en -adviezen rondom leasing te horen. Waarom in het holst van de nacht? LeasePlan geeft hiervoor een ‘ludieke’ reden: uit een eigen geïnitieerd onderzoek blijkt namelijk dat negen op de tien ondernemers denkt dat hun collega ondernemers ‘s nachts wakker liggen van de mogelijke gevolgen van de mondiale crisis. De campagne bestaat naast de bespaarjournaals uit aankondigingen op radio, in dagbladen en op megabillboards langs de snelwegen. Voor die ondernemers die ’s nachts een uitzending gemist hebben, is er de speciale website waarop alles wordt herhaald en de mogelijkheid wordt geboden online meer informatie te bekijken en ontvangen over de specifieke bespaaradviezen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding