Directeur Jurgen Otten van ProLease: "Auto’s van onze klanten zijn aan het einde van de leaseperiode nog erg interessant voor particuliere eindgebruikers. Om die particuliere of kleinzakelijke eindgebruiker niet alleen op basis van prijs te overtuigen, hebben we besloten ons aan te sluiten bij de Cars&Joy formule." Michel van Roon van CRM Used Car Management en mede oprichter van Cars&Joy: "Doordat er bewust is gekozen is voor een buitenpresentatie blijft de drempel voor de consument prettig laag."

De huidige lokatie voor remarketing van ProLease krijgt de komende maanden een make over.  In het gekozen concept staat de grote buitenpresentatie centraal. Hier wordt een frequent wisselend en vooral ook aantrekkelijk, gediversificeerd aanbod gebruikte auto’s getoond. De huidige kantoorruimte wordt omgebouwd tot een nieuwe ProLease/Cars&Joy lounche.  Michel van Roon: "Bij Cars&Joy zien we steeds meer een verschuiving naar online sales. Daar zijn onze bedrijfsprocessen dan ook op aangepast. Klanten die interesse tonen en bijvoorbeeld een proefritafspraak maken worden in de lounche ontvangen. De auto’s staan dan al overdekt en in de winter verwarmd klaar. Dat kun je realiseren met een showroom maar dat drijft de kosten op. Na de make zal de locatie officieel geopend worden in september.

 

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding