Onderzoek VADVZ naar mobiliteitsbudgetten

Vereniging Auto Van De Zaak is gestart met het onderzoek Mobiliteitsbudgetten onder de loep.

De resultaten moeten een helder beeld geven over drijfveren inzake zakelijke mobiliteit en kritische succesfactoren rond mobiliteitsbudgetten. VAVDZ gebruikt de resultaten om haar lobby en activiteiten verder vorm te geven en haar leden, bedrijfsleden en stakeholders te informeren.

Onderdeel van het onderzoek is een enquête onder de vijftienduizend leden/berijders van de vereniging. Daarnaast doen zestien bedrijfsleden van de vereniging mee. Het gaat om leasemaatschappijen, importeurs en dienstverlenende bedrijven die input leveren.

VAVDZ-voorzitter Martin Huisman zien nu "te veel inefficiency in het zakelijke verkeer. Voor ons is het van belang te weten hoe we doelmatigheid kunnen organiseren voor alle partijen in de keten – en uiteraard niet in de laatste plaats voor berijders. Wat dit onderzoek uniek maakt, is dat wij de materie bekijken vanuit berijdersperspectief met medewerking van leveranciers

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Onderzoek VADVZ naar mobiliteitsbudgetten - Automobielmanagement.nl

Onderzoek VADVZ naar mobiliteitsbudgetten

Vereniging Auto Van De Zaak is gestart met het onderzoek Mobiliteitsbudgetten onder de loep.

De resultaten moeten een helder beeld geven over drijfveren inzake zakelijke mobiliteit en kritische succesfactoren rond mobiliteitsbudgetten. VAVDZ gebruikt de resultaten om haar lobby en activiteiten verder vorm te geven en haar leden, bedrijfsleden en stakeholders te informeren.

Onderdeel van het onderzoek is een enquête onder de vijftienduizend leden/berijders van de vereniging. Daarnaast doen zestien bedrijfsleden van de vereniging mee. Het gaat om leasemaatschappijen, importeurs en dienstverlenende bedrijven die input leveren.

VAVDZ-voorzitter Martin Huisman zien nu "te veel inefficiency in het zakelijke verkeer. Voor ons is het van belang te weten hoe we doelmatigheid kunnen organiseren voor alle partijen in de keten – en uiteraard niet in de laatste plaats voor berijders. Wat dit onderzoek uniek maakt, is dat wij de materie bekijken vanuit berijdersperspectief met medewerking van leveranciers

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding