LeaseVisie wil de keuze voor het afzetkanaal naar eigen inzicht bepalen en heeft mede hierdoor gekozen voor het AutoBLOX platform.

LeaseVisie is een merk- en bankonafhankelijke leasemaatschappij uit Alkmaar en maakt deel uit van de Martin Schilder Groep. Peter Visser, directeur van LeaseVisie, wilde samen met manager wagenparkbeheer Ard Jan Zevenbergen, de remarketingprocessen naar een hoger plan tillen. Samen met Victor Veer, Business Development Manager bij FleetSelect, is een intensief voortraject opgestart. "Een uitdagend project, maar beide partijen stonden open om van elkaar te leren. Dit heeft geresulteerd in een mooie samenwerking" aldus Ard Jan Zevenbergen.

Door gebruik te maken van het remarketingplatform van FleetSelect, kan LeaseVisie de keuze voor het afzetkanaal naar eigen inzicht bepalen. Men kan nu bijvoorbeeld eenvoudig kiezen voor een intern aanbod voor de dealerbedrijven, het maken van een online biedlijst voor de eigen handelsrelaties of voor inbreng in de open veilingen van FleetSelect. Met de inspectieoplossingen van FleetSelect wordt daarnaast zorg gedragen voor een eenduidig innamerapport.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding