Justlease.nl wint LeaseTrader Online Marketing Award

Bij een bijeenkomst ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van LeaseTrader is Justlease.nl uitgeroepen tot winnaar van de LeaseTrader Online Marketing Award. Deze prijs is door de leaseportal in het leven geroepen om leasemaatschappijen ertoe te bewegen om meer na te denken over online marketing.

Ruim 60 procent van de leaserijders zoekt op dit moment al via internet een auto uit, dus het belang hiervan is groot. "Met alle ontwikkelingen en de veranderende mobiliteitsvormen zal dit percentage in de toekomst alleen maar hoger worden", aldus Shercinio Ware, operationeel manager bij LeaseTrader. "Leasemaatschappijen richten zich momenteel nog erg veel op de prijs, terwijl uit benchmarkonderzoek blijkt dat hier geen concurrentievoordeel meer mee te behalen valt. Justlease.nl is zelfs exact op de hoogte waar de traffic op hun website vandaan komt en hoeveel verkoop daaruit voortvloeit."

De ‘inzet van verregaande online marketing’ die Justlease.nl toepast gaf de doorslag bij de verkiezing tot winnaar van deze award. In de afgelopen jaren heeft LeaseTrader 10 leasemaatschappijen onderworpen aan een grondige marktanalyse. Op basis van deze analyse werden drie bedrijven genomineerd: De Lage Landen Leaseloket, Directlease en Justlease. Justlease.nl onderscheidde zich door goede resultaten op het gebied van SEA (Search Engine Advertising), SEO (Search Engine Optimization), conversie-optimalisatie, landingspagina-optimalisatie en andere online-activiteiten. De award zal een jaarlijks terugkerend karakter hebben.

Justlease.nl wint LeaseTrader Online Marketing Award - Automobielmanagement.nl

Justlease.nl wint LeaseTrader Online Marketing Award

Bij een bijeenkomst ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan van LeaseTrader is Justlease.nl uitgeroepen tot winnaar van de LeaseTrader Online Marketing Award. Deze prijs is door de leaseportal in het leven geroepen om leasemaatschappijen ertoe te bewegen om meer na te denken over online marketing.

Ruim 60 procent van de leaserijders zoekt op dit moment al via internet een auto uit, dus het belang hiervan is groot. "Met alle ontwikkelingen en de veranderende mobiliteitsvormen zal dit percentage in de toekomst alleen maar hoger worden", aldus Shercinio Ware, operationeel manager bij LeaseTrader. "Leasemaatschappijen richten zich momenteel nog erg veel op de prijs, terwijl uit benchmarkonderzoek blijkt dat hier geen concurrentievoordeel meer mee te behalen valt. Justlease.nl is zelfs exact op de hoogte waar de traffic op hun website vandaan komt en hoeveel verkoop daaruit voortvloeit."

De ‘inzet van verregaande online marketing’ die Justlease.nl toepast gaf de doorslag bij de verkiezing tot winnaar van deze award. In de afgelopen jaren heeft LeaseTrader 10 leasemaatschappijen onderworpen aan een grondige marktanalyse. Op basis van deze analyse werden drie bedrijven genomineerd: De Lage Landen Leaseloket, Directlease en Justlease. Justlease.nl onderscheidde zich door goede resultaten op het gebied van SEA (Search Engine Advertising), SEO (Search Engine Optimization), conversie-optimalisatie, landingspagina-optimalisatie en andere online-activiteiten. De award zal een jaarlijks terugkerend karakter hebben.