Keurmerk ‘Nieuwe Leasen’ voor leasemaatschappijen

Fleetowners willen een keurmerk instellen voor leasemaatschappijen die op het vlak van mobiliteitsoplossingen en ketensamenwerking de klant het meest te bieden hebben.

Volgens autoleasewereld.nl onderzoeken Brand Compliance, MarketConnect en Leaseconsult (Roel Hindriks) de komende maanden de wenselijkheid van een dergelijk keurmerk ‘Het Nieuwe Leasen’. De ambitie is om het eventuele keurmerk aan het begin van het tweede kwartaal van 2014 te lanceren en dan binnen twee jaar zo’n dertig leasemaatschappijen te certificeren.

Volgens Gerard van Geffen van MarketConnect sluiten de behoeftes van fleetowners en wagenparkbeheerders niet altijd meer aan bij wat leasemaatschappijen bieden. Daarom dit onderzoek naar ‘Het Nieuwe Leasen’, dat geleid wordt door audit- en kwaliteitsbureau Brand Compliance. Het onderzoek richt zich op een aantal toekomstscenario’s, waarbij mobiliteitsoplossingen en ketensamenwerking centraal staan. Na de uitrol gaat Brand Compliance ook het keurmerk toetsen. In eerste instantie wordt begonnen met de grootste leasemaatschappijen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Keurmerk ‘Nieuwe Leasen’ voor leasemaatschappijen - Automobielmanagement.nl

Keurmerk ‘Nieuwe Leasen’ voor leasemaatschappijen

Fleetowners willen een keurmerk instellen voor leasemaatschappijen die op het vlak van mobiliteitsoplossingen en ketensamenwerking de klant het meest te bieden hebben.

Volgens autoleasewereld.nl onderzoeken Brand Compliance, MarketConnect en Leaseconsult (Roel Hindriks) de komende maanden de wenselijkheid van een dergelijk keurmerk ‘Het Nieuwe Leasen’. De ambitie is om het eventuele keurmerk aan het begin van het tweede kwartaal van 2014 te lanceren en dan binnen twee jaar zo’n dertig leasemaatschappijen te certificeren.

Volgens Gerard van Geffen van MarketConnect sluiten de behoeftes van fleetowners en wagenparkbeheerders niet altijd meer aan bij wat leasemaatschappijen bieden. Daarom dit onderzoek naar ‘Het Nieuwe Leasen’, dat geleid wordt door audit- en kwaliteitsbureau Brand Compliance. Het onderzoek richt zich op een aantal toekomstscenario’s, waarbij mobiliteitsoplossingen en ketensamenwerking centraal staan. Na de uitrol gaat Brand Compliance ook het keurmerk toetsen. In eerste instantie wordt begonnen met de grootste leasemaatschappijen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding