Arval Smart Experience: real-time contact met klant

Met de lancering van nieuwe tools en apps onder de noemer ‘Smart Experience’ wil Arval real-time in contact komen te staan met klanten en berijders. Onder meer live informatie over het wagenpark en een berijdersapp die het rijgedrag helpt te verbeteren maken deel van dit pakket.

Onder leiding van Arvals nieuwe directeur Liam Donnelly  lanceert de leasemaatschappij Smart Experience, om in te springen op de vraag naar meer informatie vanuit de klanten. "De hedendaagse consument verlangt transparantie en duidelijkheid, informatie moet steeds vaker en sneller beschikbaar zijn", stelt Donnelly. "Zo toont Arval Connect real-time informatie over het wagenpark en video’s met autotests. We willen leasen tot een beleving maken."
De app Mobile+ is meer gericht op de berijder. Donnelly: "Onderzoek geeft aan dat negentigb procent van de ongelukken het gevolg is van menselijk falen. Door het rijgedrag goed te monitoren kun je tegelijkertijd de kosten verlagen en de verkeersveiligheid verhogen. We willen inzicht geven in het gebruik van een auto." Overigens zal het binnenkort ook mogelijk zijn een Arval Wisselwagen te reserveren via deze app.

Via Arval Connect is bovendien met één druk op de knop toegang mogelijk tot Fleet View, dat een totaaloverzicht van het wagenpark aan de hand van kpi’s als de voertuigmix, het aantal auto’s, het gebruik en de CO2-uitstoot.  

 

 

Arval Smart Experience: real-time contact met klant - Automobielmanagement.nl

Arval Smart Experience: real-time contact met klant

Met de lancering van nieuwe tools en apps onder de noemer ‘Smart Experience’ wil Arval real-time in contact komen te staan met klanten en berijders. Onder meer live informatie over het wagenpark en een berijdersapp die het rijgedrag helpt te verbeteren maken deel van dit pakket.

Onder leiding van Arvals nieuwe directeur Liam Donnelly  lanceert de leasemaatschappij Smart Experience, om in te springen op de vraag naar meer informatie vanuit de klanten. "De hedendaagse consument verlangt transparantie en duidelijkheid, informatie moet steeds vaker en sneller beschikbaar zijn", stelt Donnelly. "Zo toont Arval Connect real-time informatie over het wagenpark en video’s met autotests. We willen leasen tot een beleving maken."
De app Mobile+ is meer gericht op de berijder. Donnelly: "Onderzoek geeft aan dat negentigb procent van de ongelukken het gevolg is van menselijk falen. Door het rijgedrag goed te monitoren kun je tegelijkertijd de kosten verlagen en de verkeersveiligheid verhogen. We willen inzicht geven in het gebruik van een auto." Overigens zal het binnenkort ook mogelijk zijn een Arval Wisselwagen te reserveren via deze app.

Via Arval Connect is bovendien met één druk op de knop toegang mogelijk tot Fleet View, dat een totaaloverzicht van het wagenpark aan de hand van kpi’s als de voertuigmix, het aantal auto’s, het gebruik en de CO2-uitstoot.