Kennis delen en netwerken, dat is in het kort de doelstelling. De organisatie is in handen van EXPOMotion, al een aantal jaren ook verantwoordelijk voor het Remarketing Event in Nederland en België.

"In de markt is duidelijk behoefte aan een dergelijk evenement", zegt Fleet Event-organisator Patrick van Tilburg. "Er is ruimte in de kalender. Dat komt mede door het wegvallen van de Fleet Expo als zelfstandig beurs." Van Tilburg is degene die in 2004 de Fleet Expo als beurs opstartte en organiseerde in Expo Houten. Hij ziet zijn nieuwste initiatief niet als een concurrent van bestaande evenementen, maar als een aanvulling. "Het Fleet Event kent een eigen dynamiek. We zijn gericht op hoogwaardige informatie en het netwerken speelt bij ons een grote rol. Via Fleet Event kan iedere fleetprofessional een optimaal contact houden met de markt." Naast het Fleet Event op 26 november worden in februari en september ook Fleet Lounges gehouden, beknopte bijeenkomsten die zowel een informatief als een netwerk-karakter hebben.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding