Met het nieuwe centrum wil de leasemaatschappij laten zien dat men nadenkt over hoe mobiliteit slimmer kan. Directeur Carel Bal: "Het is noodzaak dat de leasebranche zich aanpast aan de veranderende markt en daarbij wordt mobiliteit voor bedrijven steeds complexer. Dat vraagt dus om een ander gesprek met klanten. In ons Mobility Experience Centre faciliteren we dat gesprek, waarbij we beginnen met ontwikkelingen in de markt en de uitdagingen. Van daaruit werken we leaseoplossingen op maat uit. Voor de leasebranche is dit een radicaal nieuwe aanpak."

Met het experience centre, tot stand gekomen in samenwerking met Tinker (een bureau voor belevingscommunicatie) en architectenbureau Ex Interiors,  zegt ALD Automotive creatief en klantgericht in te springen op de veranderingen in de markt. Bedrijven kunnen er vrijblijvend terecht om ideeën op te doen voor duurzaamheid, aantrekkelijk werkgeverschap en kostenbesparing. De internationaal gevierde kunstenaar en innovator Daan Roosegaarde gaf zijn visie op de toekomst van mobiliteit. Geïllustreerd met toekomstige landschappen als Smart Highway en het Smog Vrije Park in Beijing: "De toekomst gaat over het koppelen van nieuwe dromen en technieken."
Na deze inkijk in het perspectief van mobiliteit konden bezoekers, met de nieuwe BMW i8 als decor, een virtuele proefrit maken, meer inzage krijgen in innovaties binnen autoleasing en was er de mogelijkheid om het experience centre te ervaren.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding