Business Lease Group wint Innovation Award

Business Lease heeft vandaag in London de European New Product Innovation Award gewonnen, uitgereikt door marktonderzoeksbureau Frost & Sullivan. De leasemaatschappij kreeg de award onder andere voor het verkleinen van het wagenpark bij klanten.

Frost & Sullivans is een onafhankelijk marktonderzoeksbureau uit San Antonio, Texas, dat 10 autoleasemaatschappijen onderzocht. Stijn Otten van Business Lease Group nam de award in Londen in ontvangst. "Deze award is voor ons een bevestiging dat we op het juiste pad zijn om onze ambitie waar te maken. In 2018 willen we het meest innovatieve autoleasebedrijf in Europa zijn".

In het rapport vermeldt Frost & Sullivan: ‘De analyse laat duidelijk zien dat Business Lease belangrijke uitdagingen in de markt heeft benoemd en hier de producten en service op heeft afgestemd. Daarmee tonen ze een superieure benadering op het analyseren en interpreteren van de behoeftes van klanten, waarmee ze nieuwe zakelijke kansen omzetten om waarde voor de klant te creëren.’

Op vijf criteria scoort Business Lease beter dan andere leasemaatschappijen, aldus Frost & Sullivans. Dat zijn:
 

• Het product of de service bevat een innovatief element

• De ROI op de klant neemt toe

• Er is sprake van klantacquisitie, of potentieel voor markpenetratie

• Het promoten van elektrische voertuigen

• Aandacht voor de klant
 

Daarnaast heeft de leasemaatschappij producten en diensten die klanten helpen bij het verkleinen van het wagenpark en de bijbehorende kosten. Otten: "Het lijkt paradoxaal: een autoleasemaatschappij dat het aantal auto’s op de weg wil terugdringen. Maar niets is minder waar. De inkomsten per klant voor Business Lease Group worden misschien kleiner, maar het leidt uiteindelijk tot meer nieuwe klanten die we op andere manieren bedienen. Zo hebben we de ambitie om meer elektrische auto’s toe te voegen aan het wagenpark. Op dit moment hebben we het hoogste aantal elektrische auto’s in onze vloot en werken we intensief samen met onze partners om elektrisch rijden verder te promoten."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Business Lease Group wint Innovation Award - Automobielmanagement.nl

Business Lease Group wint Innovation Award

Business Lease heeft vandaag in London de European New Product Innovation Award gewonnen, uitgereikt door marktonderzoeksbureau Frost & Sullivan. De leasemaatschappij kreeg de award onder andere voor het verkleinen van het wagenpark bij klanten.

Frost & Sullivans is een onafhankelijk marktonderzoeksbureau uit San Antonio, Texas, dat 10 autoleasemaatschappijen onderzocht. Stijn Otten van Business Lease Group nam de award in Londen in ontvangst. "Deze award is voor ons een bevestiging dat we op het juiste pad zijn om onze ambitie waar te maken. In 2018 willen we het meest innovatieve autoleasebedrijf in Europa zijn".

In het rapport vermeldt Frost & Sullivan: ‘De analyse laat duidelijk zien dat Business Lease belangrijke uitdagingen in de markt heeft benoemd en hier de producten en service op heeft afgestemd. Daarmee tonen ze een superieure benadering op het analyseren en interpreteren van de behoeftes van klanten, waarmee ze nieuwe zakelijke kansen omzetten om waarde voor de klant te creëren.’

Op vijf criteria scoort Business Lease beter dan andere leasemaatschappijen, aldus Frost & Sullivans. Dat zijn:
 

• Het product of de service bevat een innovatief element

• De ROI op de klant neemt toe

• Er is sprake van klantacquisitie, of potentieel voor markpenetratie

• Het promoten van elektrische voertuigen

• Aandacht voor de klant
 

Daarnaast heeft de leasemaatschappij producten en diensten die klanten helpen bij het verkleinen van het wagenpark en de bijbehorende kosten. Otten: "Het lijkt paradoxaal: een autoleasemaatschappij dat het aantal auto’s op de weg wil terugdringen. Maar niets is minder waar. De inkomsten per klant voor Business Lease Group worden misschien kleiner, maar het leidt uiteindelijk tot meer nieuwe klanten die we op andere manieren bedienen. Zo hebben we de ambitie om meer elektrische auto’s toe te voegen aan het wagenpark. Op dit moment hebben we het hoogste aantal elektrische auto’s in onze vloot en werken we intensief samen met onze partners om elektrisch rijden verder te promoten."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding