Hilda Boerma is nieuwe commercieel directeur bij Mobility Service Nederland

Per 1 februari 2019 is Hilda Boerma (37) benoemd als commercieel directeur bij leasemaatschappij Mobility Service Nederland. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van het bedrijf en geeft zij leiding aan de teams marketing & sales.

Boerma is geen onbekende voor de leasemaatschappij. In de afgelopen drie jaar was zij reeds werkzaam als digital marketing manager. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor het opzetten van de online activiteiten, zoals bijvoorbeeld Mobility Service Electric.

Boerma: “Ik ben natuurlijk ontzettend blij met deze kans. Ik kijk ernaar uit om er in 2019 samen met ons team een topjaar van te maken. Zowel op het gebied van groei, elektrificatie van onze vloot en op het gebied van onze extreme klantgerichtheid, waardoor wij onze klanten voor de lange termijn aan ons weten te binden”.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Hilda Boerma is nieuwe commercieel directeur bij Mobility Service Nederland - Automobielmanagement.nl

Hilda Boerma is nieuwe commercieel directeur bij Mobility Service Nederland

Per 1 februari 2019 is Hilda Boerma (37) benoemd als commercieel directeur bij leasemaatschappij Mobility Service Nederland. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van het bedrijf en geeft zij leiding aan de teams marketing & sales.

Boerma is geen onbekende voor de leasemaatschappij. In de afgelopen drie jaar was zij reeds werkzaam als digital marketing manager. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor het opzetten van de online activiteiten, zoals bijvoorbeeld Mobility Service Electric.

Boerma: “Ik ben natuurlijk ontzettend blij met deze kans. Ik kijk ernaar uit om er in 2019 samen met ons team een topjaar van te maken. Zowel op het gebied van groei, elektrificatie van onze vloot en op het gebied van onze extreme klantgerichtheid, waardoor wij onze klanten voor de lange termijn aan ons weten te binden”.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding