Drivestar introduceert nieuwe manier van schadepreventie

Het nieuwe initiatief Drivestar nodigt leasemaatschappijen uit om mee te doen aan een pilot. Deze pilot moet bewijzen dat hun nieuwe manier van schadepreventie werkt, wat moet leiden tot lagere verzekeringspremies. De pilot loopt van september tot december.

Eén kwaliteitsnorm voor schadeherstel

“Vaak wordt gedacht dat verzekeraars winst maken door premies te verhogen. Maar dat is niet zo,” aldus Joep Beukers, één van de oprichters van Drivestar en afkomstig uit de verzekeringsbranche. “Winst wordt gemaakt als er minder schade is dan verwacht, met premieverhoging wordt alleen verlies goed gemaakt. Daarom zijn verzekeraars gericht op schadepreventie.” Drivestar belooft een nieuwe manier van schadepreventie. Om leasebedrijven deze vorm van schadepreventie te laten ervaren wordt er een proefperiode georganiseerd. Deze pilot duurt drie maanden; van 15 september tot 15 december van dit jaar. De inschrijving sluit op 1 september 2021.

Minder schade

Wie beter rijdt maakt minder schade, constateert Drivestar. ‘Ook verbruikt je minder brandstof en stoot je dus minder CO2 uit’. “Als onze service meer kost dan dat het oplevert, hebben we geen poot om op te staan. Tijdens de pilot zullen we bewijzen
hoeveel je werkelijk bespaart dankzij Drivestar. Doordat we deelnemers inzage geven in brandstofverbruik en reparatie- en verzekeringskosten, kunnen we de voordelen van beter rijgedrag ook echt kwantificeren,” aldus Joep Beukers.

Geïnteresseerden kunnen zich voor 1 september 2021 aanmelden bij Joep Beukers (joep.beukers@drivestar.eu) of Jacob Verduijn (jacob.verduijn@crossyn.com).

Drivestar introduceert nieuwe manier van schadepreventie - Automobielmanagement.nl

Drivestar introduceert nieuwe manier van schadepreventie

Het nieuwe initiatief Drivestar nodigt leasemaatschappijen uit om mee te doen aan een pilot. Deze pilot moet bewijzen dat hun nieuwe manier van schadepreventie werkt, wat moet leiden tot lagere verzekeringspremies. De pilot loopt van september tot december.

Eén kwaliteitsnorm voor schadeherstel

“Vaak wordt gedacht dat verzekeraars winst maken door premies te verhogen. Maar dat is niet zo,” aldus Joep Beukers, één van de oprichters van Drivestar en afkomstig uit de verzekeringsbranche. “Winst wordt gemaakt als er minder schade is dan verwacht, met premieverhoging wordt alleen verlies goed gemaakt. Daarom zijn verzekeraars gericht op schadepreventie.” Drivestar belooft een nieuwe manier van schadepreventie. Om leasebedrijven deze vorm van schadepreventie te laten ervaren wordt er een proefperiode georganiseerd. Deze pilot duurt drie maanden; van 15 september tot 15 december van dit jaar. De inschrijving sluit op 1 september 2021.

Minder schade

Wie beter rijdt maakt minder schade, constateert Drivestar. ‘Ook verbruikt je minder brandstof en stoot je dus minder CO2 uit’. “Als onze service meer kost dan dat het oplevert, hebben we geen poot om op te staan. Tijdens de pilot zullen we bewijzen
hoeveel je werkelijk bespaart dankzij Drivestar. Doordat we deelnemers inzage geven in brandstofverbruik en reparatie- en verzekeringskosten, kunnen we de voordelen van beter rijgedrag ook echt kwantificeren,” aldus Joep Beukers.

Geïnteresseerden kunnen zich voor 1 september 2021 aanmelden bij Joep Beukers (joep.beukers@drivestar.eu) of Jacob Verduijn (jacob.verduijn@crossyn.com).