Zijn er nog te veel barrières voor zakelijk autodelen?

AM Fleet Event

In de steden hebben consumenten deelmobiliteit omarmd en worden autoluwe wijken gerealiseerd. Volgt de zakelijke markt de komende jaren of zijn er nog te veel barrieres voor zakelijk autodelen? Tarik Fawzi van MyWheels en Paul Bouwmeester van Athlon spreken hierover tijdens het AM Fleet Event op 7 april in Bunnik.

Voorafgaand aan het event peilen ze graag de mening van de (potentiële) deelnemers. Ze verwijzen naar een korte enquête. “De uitkomsten kunnen we dan meenemen tijdens de workshop waardoor we input hebben vanuit de doelgroep”, legt Fawzi uit. Hij en Bouwmeester richten hun workshop interactief in. “We gaan in gesprek met de aanwezigen om kansen en belemmeringen vanuit zakelijke autodelen te bespreken.”

Overtuigd

Kansen zijn er volop, daar is hij van overtuigd. “Gemeenten dwingen ontwikkelaars om deelmobiliteit te integreren bij nieuwbouw met een beperkt aantal parkeerplaatsen. Werknemers zoeken flexibiliteit, gaan vaker thuiswerken. Grote bedrijven zullen verplicht worden te rapporteren over C02 uitstoot door mobiliteit.”

Het Fleet Event zit bomvol vakinformatie op het gebied van fleetmanagement, wagenparkbeheer en mobiliteitsmanagement. Deelnemers zijn wagenparkbeheerders, fleet-, lease, mobiliteits- en HR-professionals, alsmede toeleveranciers en dienstverleners. Ook weer terug, van even weggeweest, is de Fleet Ladies-bijeenkomst. Deze dag meemaken? Aanmelden kan hier.

Reageren
500 tekens over
Zijn er nog te veel barrières voor zakelijk autodelen? - Automobielmanagement.nl

Zijn er nog te veel barrières voor zakelijk autodelen?

AM Fleet Event

In de steden hebben consumenten deelmobiliteit omarmd en worden autoluwe wijken gerealiseerd. Volgt de zakelijke markt de komende jaren of zijn er nog te veel barrieres voor zakelijk autodelen? Tarik Fawzi van MyWheels en Paul Bouwmeester van Athlon spreken hierover tijdens het AM Fleet Event op 7 april in Bunnik.

Voorafgaand aan het event peilen ze graag de mening van de (potentiële) deelnemers. Ze verwijzen naar een korte enquête. “De uitkomsten kunnen we dan meenemen tijdens de workshop waardoor we input hebben vanuit de doelgroep”, legt Fawzi uit. Hij en Bouwmeester richten hun workshop interactief in. “We gaan in gesprek met de aanwezigen om kansen en belemmeringen vanuit zakelijke autodelen te bespreken.”

Overtuigd

Kansen zijn er volop, daar is hij van overtuigd. “Gemeenten dwingen ontwikkelaars om deelmobiliteit te integreren bij nieuwbouw met een beperkt aantal parkeerplaatsen. Werknemers zoeken flexibiliteit, gaan vaker thuiswerken. Grote bedrijven zullen verplicht worden te rapporteren over C02 uitstoot door mobiliteit.”

Het Fleet Event zit bomvol vakinformatie op het gebied van fleetmanagement, wagenparkbeheer en mobiliteitsmanagement. Deelnemers zijn wagenparkbeheerders, fleet-, lease, mobiliteits- en HR-professionals, alsmede toeleveranciers en dienstverleners. Ook weer terug, van even weggeweest, is de Fleet Ladies-bijeenkomst. Deze dag meemaken? Aanmelden kan hier.

Reageren
500 tekens over