Meeste Facebook-Likes voor Hyundai tijdens AutoRAI (filmpje)

Hyundai ontving van alle automerken op de AutoRAI 2011 de meeste Facebook Likes.

Met een nieuwe socialmediatoepassing op de stand bereikte Hyundai ongeveer twee miljoen mensen over de hele wereld. Bezoekers van de stand plaatsten meer dan 10.000 Likes op Facebook. Hyundai maakte daarnaast meer dan duizend nieuwe vrienden op de Nederlandse Hyundai Facebook-pagina.
De interactieve toepassing is ontwikkeld door digitaal bureau SowiSocial uit Amsterdam.
Door een speciale RFID-sleutelhanger aan een Facebook-account te koppelen, konden Hyundai-liefhebbers onmiddellijk hun favoriete model online delen met hun Facebook-vrienden.Naast alle auto’s op de stand stond een fysieke Like-zuil. Als de bezoeker de RFID-sleutelhanger langs een zuil haalde, werd er direct een bericht op het eigen Facebook-prikbord weergegeven.
De fysieke Facebook-button vergroot het on- en offline klantbereik van Hyundai. ‘We wilden een nog groter publiek bereiken dan alleen degenen die in de gelegenheid waren om onze stand op de AutoRAI te bezoeken’, vertelt Sander Hendriks van Hyundai Nederland.  

Meeste Facebook-Likes voor Hyundai tijdens AutoRAI (filmpje) - Automobielmanagement.nl

Meeste Facebook-Likes voor Hyundai tijdens AutoRAI (filmpje)

Hyundai ontving van alle automerken op de AutoRAI 2011 de meeste Facebook Likes.

Met een nieuwe socialmediatoepassing op de stand bereikte Hyundai ongeveer twee miljoen mensen over de hele wereld. Bezoekers van de stand plaatsten meer dan 10.000 Likes op Facebook. Hyundai maakte daarnaast meer dan duizend nieuwe vrienden op de Nederlandse Hyundai Facebook-pagina.
De interactieve toepassing is ontwikkeld door digitaal bureau SowiSocial uit Amsterdam.
Door een speciale RFID-sleutelhanger aan een Facebook-account te koppelen, konden Hyundai-liefhebbers onmiddellijk hun favoriete model online delen met hun Facebook-vrienden.Naast alle auto’s op de stand stond een fysieke Like-zuil. Als de bezoeker de RFID-sleutelhanger langs een zuil haalde, werd er direct een bericht op het eigen Facebook-prikbord weergegeven.
De fysieke Facebook-button vergroot het on- en offline klantbereik van Hyundai. ‘We wilden een nog groter publiek bereiken dan alleen degenen die in de gelegenheid waren om onze stand op de AutoRAI te bezoeken’, vertelt Sander Hendriks van Hyundai Nederland.