Niet voor garages maar voor de jonge hippe generatie.
BMW i is het duurzame ondermerk van BMW en komt in 2012 met twee elektrische auto’s, BMW i8 (sportauto) en i3 (stadsauto). Maar eerst een groene handreiniger, gemaakt van ‘actieve’ natuurproducten en kruidenextracten.

Dat is de zeep die je sinds de Mexicaanse griep veel ziet staan bij drogisterijen op de toonbank en in winkelcentra. Er is geen water nodig om je handen schoon te maken. En het verzacht je huid.
 
Het Oostenrijkse cosmeticamerk Susanne Kaufmann doet alleen in biologische en natuurlijke producten. En staat als merk ook voor een duurzame toekomst, waarin milieuverantwoord ondernemen en luxe samengaan, bezweert Uwe Dreher, de merk- en marketingmanager van BMW i. ‘Natuur en technologie versterken elkaar.’
 
Purif-i komt eind dit jaar op de markt in New York, Berlijn en Hong Kong. In New York debuteert de BMW-zeep in november in het BMW Guggenheim Lab.
 
Meer Duitse automerken zoeken onverwachte lijnextensies op dit najaar. Concurrent Mercedes-Benz lanceerde een week geleden zijn eerste parfum, een eau de toilette voor mannen. Parfumeur Olivier Cresp van Firmenich hielp de geur op te bouwen. Hij creëerde eerder geuren voor Diesel, Armani en Jean Paul Gaultier. Zijn Mercedes-Benz lijn bevat ook een aftershave, deodorant, douchegel en bodygel.
Die Mercedes-geuren liggen voorjaar 2012 in de winkel.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding