Seat komt met parfum voor de auto

Nederlandse vrouwen kopen graag geurtjes en zouden dat het liefst ook doen voor hun auto, om die lekkerder te laten ruiken. Daarom brengt Seat nu drie lekkere luchtjes.

Seat lanceert in samenwerking met Millefiori (Europa’s grootste specialist in interieurgeuren) de autoparfumlijn Perfect Mood for Mii. Het autoparfum is verkrijgbaar in drie geuren: Flirty, Energetic en Relaxed. Seat deed onderzoek onder 750 Nederlands vrouwen, waarbij hun gemoedstoestand onderweg centraal stond. Geur blijkt hierbij een factor van belang. Bijna zestig procent van de vrouwen vindt de auto met grote regelmaat onaangenaam ruiken en zou een passend autoparfum willen aanschaffen. Nog groter blijkt deze vraag, als dit parfum hen ook in een betere stemming zou brengen. Resultaten uit hetzelfde onderzoek geven namelijk aan dat een kwart van de vrouwen vermoeid aan de autoreis begint of dat de rit hen zo veel energie kost, dat ze daar last van ondervinden, zelfs nog lang nadat ze op de plaats van bestemming zijn. Uiteindelijk blijkt dat 92 procent van deze vrouwen overweegt een autoparfum aan te schaffen als dit tenminste leidt tot een meer ontspannen en prettiger rijbeleving, zo beweert Seat.

Flirty Mood for Mii haalt in de vrouw de ‘ware verleidster’ naar boven, zegt Seat. Musk, kardemom en iris vormen de basis van deze geur. Met Energetic Mood for Mii kan de vrouw zich onderweg opladen want die geeft de ‘perfecte boost’ om de hele dag vol energie te kunnen doorgaan. De citrusnoten in de geur werken activerend en verfrissend. Relaxed Mood for Mii daarentegen zorgt voor ontspanning achter het stuur. Jasmijn vormt de basis van dit aroma en brengt ontspanning. Koriander werkt verkwikkend en levert alertheid op achter het stuur. Tenslotte heeft sandelhout een kalmerende werking op het zenuwstel en werkt lavendel rustgevend. Het is maar dat u het weet.

Seat lanceerde eerder dit jaar de Mii. Met de introductie van dat model laat Seat autorijders hun zogenoemde me-time ontdekken (tijd voor jezelf). De komst van de Mii leidde afgelopen maart ook al tot een onderzoek onder vrouwen. Hieruit bleek dat één op de drie bijna dagelijks het gevoel heeft te weinig tijd voor zichzelf te hebben – dit geldt voor bijna de helft van de vrouwen jonger dan 39 jaar. Maar wat ze zich niet realiseren, is dat ze die tijd eigenlijk al hebben. Vrouwen zitten gemiddeld vijf uur per week in de auto, ruim de helft (57%) van hen brengt die tijd voornamelijk alleen door. Tijd die bij uitstek kan meetellen als me-time, redeneert Seat. De lancering van de autoparfumlijn is het laatste onderdeel van deze campagne. De autoparfums zijn te verkrijgen bij de Seat-dealer en kosten 7,50 euro per stuk.

 

 

 

Reacties

Dat is niet echt iets nieuws van Seat. Lancia heeft jaren geleden ook een setje parfum uitgebracht, wat puur en alleen bedoeld was voor in de auto

Geplaatst door: willem posthumus meyjes op

Eerlijk gezegd heeft AM zichzelf niet echt onderscheiden door groot nieuws. Citroen heeft dit al jaren zelfs de C serie.

Geplaatst door: George Veenstra op

Beter als al die vieze kerstboomluchtjesverfrissers in de auto

Geplaatst door: ruth jacobus op
Seat komt met parfum voor de auto - Automobielmanagement.nl

Seat komt met parfum voor de auto

Nederlandse vrouwen kopen graag geurtjes en zouden dat het liefst ook doen voor hun auto, om die lekkerder te laten ruiken. Daarom brengt Seat nu drie lekkere luchtjes.

Seat lanceert in samenwerking met Millefiori (Europa’s grootste specialist in interieurgeuren) de autoparfumlijn Perfect Mood for Mii. Het autoparfum is verkrijgbaar in drie geuren: Flirty, Energetic en Relaxed. Seat deed onderzoek onder 750 Nederlands vrouwen, waarbij hun gemoedstoestand onderweg centraal stond. Geur blijkt hierbij een factor van belang. Bijna zestig procent van de vrouwen vindt de auto met grote regelmaat onaangenaam ruiken en zou een passend autoparfum willen aanschaffen. Nog groter blijkt deze vraag, als dit parfum hen ook in een betere stemming zou brengen. Resultaten uit hetzelfde onderzoek geven namelijk aan dat een kwart van de vrouwen vermoeid aan de autoreis begint of dat de rit hen zo veel energie kost, dat ze daar last van ondervinden, zelfs nog lang nadat ze op de plaats van bestemming zijn. Uiteindelijk blijkt dat 92 procent van deze vrouwen overweegt een autoparfum aan te schaffen als dit tenminste leidt tot een meer ontspannen en prettiger rijbeleving, zo beweert Seat.

Flirty Mood for Mii haalt in de vrouw de ‘ware verleidster’ naar boven, zegt Seat. Musk, kardemom en iris vormen de basis van deze geur. Met Energetic Mood for Mii kan de vrouw zich onderweg opladen want die geeft de ‘perfecte boost’ om de hele dag vol energie te kunnen doorgaan. De citrusnoten in de geur werken activerend en verfrissend. Relaxed Mood for Mii daarentegen zorgt voor ontspanning achter het stuur. Jasmijn vormt de basis van dit aroma en brengt ontspanning. Koriander werkt verkwikkend en levert alertheid op achter het stuur. Tenslotte heeft sandelhout een kalmerende werking op het zenuwstel en werkt lavendel rustgevend. Het is maar dat u het weet.

Seat lanceerde eerder dit jaar de Mii. Met de introductie van dat model laat Seat autorijders hun zogenoemde me-time ontdekken (tijd voor jezelf). De komst van de Mii leidde afgelopen maart ook al tot een onderzoek onder vrouwen. Hieruit bleek dat één op de drie bijna dagelijks het gevoel heeft te weinig tijd voor zichzelf te hebben – dit geldt voor bijna de helft van de vrouwen jonger dan 39 jaar. Maar wat ze zich niet realiseren, is dat ze die tijd eigenlijk al hebben. Vrouwen zitten gemiddeld vijf uur per week in de auto, ruim de helft (57%) van hen brengt die tijd voornamelijk alleen door. Tijd die bij uitstek kan meetellen als me-time, redeneert Seat. De lancering van de autoparfumlijn is het laatste onderdeel van deze campagne. De autoparfums zijn te verkrijgen bij de Seat-dealer en kosten 7,50 euro per stuk.

 

 

 

Reacties

Dat is niet echt iets nieuws van Seat. Lancia heeft jaren geleden ook een setje parfum uitgebracht, wat puur en alleen bedoeld was voor in de auto

Geplaatst door: willem posthumus meyjes op

Eerlijk gezegd heeft AM zichzelf niet echt onderscheiden door groot nieuws. Citroen heeft dit al jaren zelfs de C serie.

Geplaatst door: George Veenstra op

Beter als al die vieze kerstboomluchtjesverfrissers in de auto

Geplaatst door: ruth jacobus op