“Vanaf het begin van de voorbereidingen voor deze 99e editie van de Brussels Motor Show hebben we als voorwaarde gesteld dat het merendeel van de merken van personenwagens en lichte bedrijfsvoertuigen die op de Belgische markt actief zijn, vertegenwoordigd moest zijn”, verklaart Andreas Cremer, bestuurder van Febiac. “Vandaag kunnen we met trots zeggen dat onze editie 2022 van de Brussels Motor Show exposanten zal samenbrengen die samen goed zijn voor bijna 70 procent van het jaarlijkse marktaandeel van de automobielsector in België.”

Dialoog

“Sinds de laatste show is de evolutie van technologische ontwikkelingen doorgegaan. Er zijn veel nieuwe modellen, nieuwe technologieën, maar ook veel nieuwe spelers op de markt gekomen. Zij wensen hun modellen voor te stellen op de Brussels Motor Show” vervolgt directeur Pierre Lalmand. “En als er nog merken ontbreken, kunt u er zeker van zijn dat wij de dialoog voortzetten en dat onze deur altijd openstaat voor diegenen die willen aansluiten.” Tot nu toe zijn vooral de merken van de Volkswagen Groep de grootste afwezigen hoewel de lijst merken wel Cupra en Lamborghini vermeldt.

Lees ook:
Autosalon van Brussel gaat toch door

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding