Opel doet aan recycling

Opel heeft de twee gigantische reclamedoeken van de nieuwe Opel Corsa, die de afgelopen maanden te zien waren in Amsterdam en Rotterdam, een tweede leven gegeven.

In samenwerking met het bedrijf CutadOut zijn de doeken gerecycled tot zo’n 350 exclusieve tassen. Elke tas is voorzien van een eigen QR-code. Door deze te scannen met een smartphone wordt de gebruiker direct gelinkt naar een foto van het originele reclamedoek op Facebook. De Opel Corsa CutadOut tassen liggen niet in de winkel, maar zijn te winnen via diverse acties van Opel.

Opel doet aan recycling - Automobielmanagement.nl

Opel doet aan recycling

Opel heeft de twee gigantische reclamedoeken van de nieuwe Opel Corsa, die de afgelopen maanden te zien waren in Amsterdam en Rotterdam, een tweede leven gegeven.

In samenwerking met het bedrijf CutadOut zijn de doeken gerecycled tot zo’n 350 exclusieve tassen. Elke tas is voorzien van een eigen QR-code. Door deze te scannen met een smartphone wordt de gebruiker direct gelinkt naar een foto van het originele reclamedoek op Facebook. De Opel Corsa CutadOut tassen liggen niet in de winkel, maar zijn te winnen via diverse acties van Opel.