Tijdens het congres geven specialisten hun visie op elektrisch autorijden. Dat gebeurt via de volgende thema’s: 
» Waarom kiest Renault onvoorwaardelijk voor elektrificatie?
Emmanuel Bouvier, Marketing Director Electric Vehicle Range, Renault
» De snelheid waarmee de technologie iedere voorspelling weer inhaalt, is opmerkelijk!
Wim de Ridder hoogleraar Toekomstverkenning en Toekomstonderzoek, UT Twente
» Hoe stamp je een nieuw merk uit de grond? En dan ook nog eens elektrisch?
Geert-Jan Tax, Directeur, Fisker Nederland
» Wat bepaalt de restwaarde van conventionele auto’s, hybrides en ev’s?
Jochem Lubbers, Remarketingspecialist, Fleet Knowledge
» Hoe lang duurt het nog voordat de elektrische auto een algemeen verschijnsel is?
Jeroen van der Braak, RAI Vereniging
» Zijn laadpalen de enige oplossing om Nederland elektrisch rijdend te houden?
Jelle Vastert, Directeur Business Development, Better Place Netherlands
» Op welke manier houden onderdelenleveranciers stand als de elektrificatie doorzet?
Johan van der Hoeven, Van Heck
» Wat houdt de nieuwe NEN-regeling in?
Chris Akse, Directeur, Akse Automotive Advies
» Elektrisch rijden, business to business i.s.m. ANWB, Het Nieuwe Rijden, Athlon Car Lease
Alfred Möller, Directeur, Elektrisch Vervoerscentrum
Voor wie?
Een congres voor het management van importeurs, leasemaatschappijen, dealerholdings, garagisten en toeleveranciers.
Aanmelden

Ga voor meer informatie en aanmelden voor het AM-congres naar de website.