Meer werken voor minder geld voor Porsche Mission E

Elektrische auto’s verbreken verkooprecord na verkooprecord. Toch is het niet overal rozengeur en maneschijn. Zo moeten Porsche-medewerkers een uur per week extra werken voor de productie van de Mission E.

Bijvoorbeeld: om de productie van de Porsche Mission E veilig te stellen hebben de medewerkers van de Porsche-fabriek in Zuffenhausen een offer moeten brengen. Ze gaan één uur per week meer werken, voor minder salaris. Volgens persbureau Reuters stemmen alle dertien duizend medewerkers hiermee in. Bij Porsche is, als dochterbedrijf van het geplaagde Volkswagen, inmiddels enige bescheidenheid immers wel op zijn plaats.
 

Klad in Leaf

Terwijl ze in Zuffenhausen meer gaan werken, kunnen de medewerkers van de Nissan-fabriek in Japan het rustiger aan doen. Daar noteert de Leaf de laagste verkoopcijfers ooit: slechts 76 stuks in de maand november, dit was zelfs na de tsunami niet zo laag. Volgens InsideEV is de nieuwe Nissan Leaf die in 2016 komt daarvan de oorzaak. De volgende generatie belooft baanbrekende vernieuwingen te hebben en de consumenten wachten daar kennelijk liever op.

Minder Outlanders PHEV

In Amerika kent het straatbeeld ook minder Mitsubishi’s Outlander PHEV dan hier. Namelijk nul, om precies te zijn want daar is de levering van de populaire stekkerhybride wederom uitgesteld. De boosdoener is het batterijenpakket, dat niet aan de Amerikaanse regelgeving voldoet. De vorige generatie Mitsubishi Outlander PHEV kampte met dezelfde problemen en is uiteindelijk nooit in Amerika geleverd. Mitsubishi verwacht nu de nieuwe PHEV na de zomer van 2016 in Amerika te kunnen aanbieden. (bron: ZERauto)

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Meer werken voor minder geld voor Porsche Mission E - Automobielmanagement.nl

Meer werken voor minder geld voor Porsche Mission E

Elektrische auto’s verbreken verkooprecord na verkooprecord. Toch is het niet overal rozengeur en maneschijn. Zo moeten Porsche-medewerkers een uur per week extra werken voor de productie van de Mission E.

Bijvoorbeeld: om de productie van de Porsche Mission E veilig te stellen hebben de medewerkers van de Porsche-fabriek in Zuffenhausen een offer moeten brengen. Ze gaan één uur per week meer werken, voor minder salaris. Volgens persbureau Reuters stemmen alle dertien duizend medewerkers hiermee in. Bij Porsche is, als dochterbedrijf van het geplaagde Volkswagen, inmiddels enige bescheidenheid immers wel op zijn plaats.
 

Klad in Leaf

Terwijl ze in Zuffenhausen meer gaan werken, kunnen de medewerkers van de Nissan-fabriek in Japan het rustiger aan doen. Daar noteert de Leaf de laagste verkoopcijfers ooit: slechts 76 stuks in de maand november, dit was zelfs na de tsunami niet zo laag. Volgens InsideEV is de nieuwe Nissan Leaf die in 2016 komt daarvan de oorzaak. De volgende generatie belooft baanbrekende vernieuwingen te hebben en de consumenten wachten daar kennelijk liever op.

Minder Outlanders PHEV

In Amerika kent het straatbeeld ook minder Mitsubishi’s Outlander PHEV dan hier. Namelijk nul, om precies te zijn want daar is de levering van de populaire stekkerhybride wederom uitgesteld. De boosdoener is het batterijenpakket, dat niet aan de Amerikaanse regelgeving voldoet. De vorige generatie Mitsubishi Outlander PHEV kampte met dezelfde problemen en is uiteindelijk nooit in Amerika geleverd. Mitsubishi verwacht nu de nieuwe PHEV na de zomer van 2016 in Amerika te kunnen aanbieden. (bron: ZERauto)

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding