VNF presenteert alternatief plan kilometerheffing

De Verenigde Nederlandse Fleetowners (VNF) wil met de branche en de politiek in discussie over een nieuwe aanpak van de kilometerheffing.

Het lanceert daartoe de nota ‘Autogerelateerde Belastingen & Accijnzen’. Op 26 mei moet hierover een ‘stevig debat’ ontstaan. Wilt u de dag bijwonen? Meldt u aan bij de VNF. De bijeenkomst vindt plaats bij de SternGroep in Houten, Vireo Auto, Ringveste 4.

In de discussienota van de VNF staan tal van aanzetten om het belasten van de auto anders vorm te geven. Het geheel is onderbouwd met het nodige cijfermateriaal. Uitgangspunt van het plan: een nieuw model moet eenvoudig en eenduidig zijn en passen binnen de huidige systematiek.

Waarom dit plan en deze bijeenkomst? De VNF komt op voor de belangen van bedrijven met wagenparken. Volgens Martin Lans, voorzitter van de VNF, blijft het nodig de krachten te bundelen. "Het bedrijfsleven wordt te weinig gehoord met betrekking tot de kilometerbeprijzing. Terwijl onze leden straks wel de rekening betalen voor zakelijk rijden."

In het komende nummer van Automobiel Management (verschijnt vrijdag) leest u meer over het alternatieve kilometerplan van de VNF en de bijeenkomst op 26 mei.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

VNF presenteert alternatief plan kilometerheffing - Automobielmanagement.nl

VNF presenteert alternatief plan kilometerheffing

De Verenigde Nederlandse Fleetowners (VNF) wil met de branche en de politiek in discussie over een nieuwe aanpak van de kilometerheffing.

Het lanceert daartoe de nota ‘Autogerelateerde Belastingen & Accijnzen’. Op 26 mei moet hierover een ‘stevig debat’ ontstaan. Wilt u de dag bijwonen? Meldt u aan bij de VNF. De bijeenkomst vindt plaats bij de SternGroep in Houten, Vireo Auto, Ringveste 4.

In de discussienota van de VNF staan tal van aanzetten om het belasten van de auto anders vorm te geven. Het geheel is onderbouwd met het nodige cijfermateriaal. Uitgangspunt van het plan: een nieuw model moet eenvoudig en eenduidig zijn en passen binnen de huidige systematiek.

Waarom dit plan en deze bijeenkomst? De VNF komt op voor de belangen van bedrijven met wagenparken. Volgens Martin Lans, voorzitter van de VNF, blijft het nodig de krachten te bundelen. "Het bedrijfsleven wordt te weinig gehoord met betrekking tot de kilometerbeprijzing. Terwijl onze leden straks wel de rekening betalen voor zakelijk rijden."

In het komende nummer van Automobiel Management (verschijnt vrijdag) leest u meer over het alternatieve kilometerplan van de VNF en de bijeenkomst op 26 mei.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding