Rai Vereniging organiseert verkiezingsdebat op 31 mei

De brancheorganisaties Rai Vereniging en Bovag organiseren op 31 mei een verkiezingsdebat in Pulchri Studio in Den Haag. Dat kan live gevolgd worden via internet. Het is de bedoeling alle actuele mobiliteitsthema’s op de politieke agenda te krijgen.

Onder leiding van dagvoorzitter Frénk van der Linden zullen de mobiliteitsthema’s de revue passeren waarna de aanwezige politici de gelegenheid krijgen hun partijstandpunten toe te lichten. Inmiddels zouden Charlie Aptroot (VVD), Lia Roefs (PvdA), Boris van der Ham (D66), Ernst Cramer (CU) en Paulus Jansen (SP) hun medewerking hebben toegezegd.  Aan het debat nemen ‘geïnteresseerde’ leden van Rai Vereniging en Bovag deel. Ook journalisten van de politieke redacties van de vakpers zullen aanwezig zijn.

Na een analyse van de verkiezingsprogramma’s blijkt dat de meeste politieke partijen beperkt aandacht besteden aan mobiliteit, zegt Rai vereniging. ‘Onduidelijk is en blijft welke keuzes politieke partijen maken om fileleed en overvolle treinen aan te pakken. En grote verdeeldheid heerst over Anders Betalen voor Mobiliteit.’

 

 

Rai Vereniging organiseert verkiezingsdebat op 31 mei - Automobielmanagement.nl

Rai Vereniging organiseert verkiezingsdebat op 31 mei

De brancheorganisaties Rai Vereniging en Bovag organiseren op 31 mei een verkiezingsdebat in Pulchri Studio in Den Haag. Dat kan live gevolgd worden via internet. Het is de bedoeling alle actuele mobiliteitsthema’s op de politieke agenda te krijgen.

Onder leiding van dagvoorzitter Frénk van der Linden zullen de mobiliteitsthema’s de revue passeren waarna de aanwezige politici de gelegenheid krijgen hun partijstandpunten toe te lichten. Inmiddels zouden Charlie Aptroot (VVD), Lia Roefs (PvdA), Boris van der Ham (D66), Ernst Cramer (CU) en Paulus Jansen (SP) hun medewerking hebben toegezegd.  Aan het debat nemen ‘geïnteresseerde’ leden van Rai Vereniging en Bovag deel. Ook journalisten van de politieke redacties van de vakpers zullen aanwezig zijn.

Na een analyse van de verkiezingsprogramma’s blijkt dat de meeste politieke partijen beperkt aandacht besteden aan mobiliteit, zegt Rai vereniging. ‘Onduidelijk is en blijft welke keuzes politieke partijen maken om fileleed en overvolle treinen aan te pakken. En grote verdeeldheid heerst over Anders Betalen voor Mobiliteit.’