Planet start carchannel

Het event Autozomer van KPN Internet en Strating (Active Marketing) op Planet Internet is zo succesvol dat de site op korte termijn van start gaat met een car channel: Planet Auto. Dat meldt Adformatie.

Autozomer was in de maanden juni en juli te bekijken en trok veel bezoekers, aldus Planet. Het nieuwe channel Planet Auto gaat de bezoeker een complete bundeling op autogebied bieden. De bezoeker vindt er actuele functionele én onderhoudenden content, waaronder het zoeken van occasions, file-info en routeplanners. De primaire doelgroep zijn mannen in de leeftijdscategorie 25 tot 49 jaar (ja hoor, er is een ‘carbabe’-verkiezing!) in de 6,8 miljoen autobezitters in Nederland. Belangrijkste partner in Planet Auto is AutoTrader.

Planet start carchannel - Automobielmanagement.nl

Planet start carchannel

Het event Autozomer van KPN Internet en Strating (Active Marketing) op Planet Internet is zo succesvol dat de site op korte termijn van start gaat met een car channel: Planet Auto. Dat meldt Adformatie.

Autozomer was in de maanden juni en juli te bekijken en trok veel bezoekers, aldus Planet. Het nieuwe channel Planet Auto gaat de bezoeker een complete bundeling op autogebied bieden. De bezoeker vindt er actuele functionele én onderhoudenden content, waaronder het zoeken van occasions, file-info en routeplanners. De primaire doelgroep zijn mannen in de leeftijdscategorie 25 tot 49 jaar (ja hoor, er is een ‘carbabe’-verkiezing!) in de 6,8 miljoen autobezitters in Nederland. Belangrijkste partner in Planet Auto is AutoTrader.