Méér sponsors wil hij, want Albers heeft er al een ruime handvol (waaronder Man truck & bus, Porsche, JVC, Dynabyte en Bilderberg Hotels). Zijn reclamebureau, The Communication Company (TCC) in Breda, en het daaraan gelieerde sportmarketingbureau Gr8 Industries voeren nu een uitgesproken campagne om het bedrijfsleven warm te maken voor Albers en diens geldverslindende ambities in de racerij. Voorlopig zijn er drie advertenties, die verschijnen in het AD en in de tijdschriften Formule 1 en F1 Racing. Eén van de koppen luidt: ‘Stap nu in de snelste marketingformule van Nederland.’ De doelstelling van de campagne is volgens accountmanager Eca van Pelt van TCC het ‘uitleggen wat Formule 1 en Christijan Albers voor merken kan betekenen en het aantrekken van meer A-merken als sponsor voor 2006’. De advertenties werden gemaakt door copywriter Ruben Leendertse, artdirector Reijer van Kasteren, Marc Buijs (typografie) en Cees van Asperen van TCC.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding