De film duurt twee minuten en is weer gemaakt door Honda's Londense reclamebureau Wieden+Kennedy. Dat bureau maakte voor Honda al de veelbekroonde commercials ‘Cog’ (Domino Day maar dan met auto-onderdelen) en ‘Grrr’ (in jaren zestig flower power-stijl, voor diesels van Honda). De nieuwe Honda-film, met als soundtrack het aanstekelijke liedje ‘Dream the impossible dream’ van Andy Williams, is een romantisch bedoelde reis door de tijd. Je ziet een Honda-testrijder eerst op een Honda-minimotorfiets stappen, en diezelfde man bestuurt vervolgens als een soort Jeremy Clarkson alles wat Honda maar gemaakt heeft, van een quad tot een roadster tot een GoldWing tot een Formule 1-auto tot een speedboat tot een luchtballon. Op het laatst vliegt hij dus. En met vliegen, beter gezegd met vliegtuigen bouwen, begon ook de droom van Honda. In het logo van Honda-motorfietsen zit niet voor niks een vleugeltje. De film is te bekijken op http://84.40.3.165/ of op http://www.thepowerofdreams.com/ . Klik op ‘Watch the TV Ad’. Honda’s nieuwste reclamefilm laat dus geen nieuw model zien, het is pure merkreclame. Maar wel een erg sentimentele, haast pathetische.