Dat is de strekking van de nieuwste tv-commercial van Hummer voor zijn nieuwe H3. De spot is gemaakt door Hummer’s reclamebureau Modernista in Boston, en werd dit weekend uitgezonden tijdens de rust van de rugbyfinale Super Bowl, traditioneel het hoogtepunt in het Amerikaanse televisieseizoen. Het is voor veel adverteerders het moment om met nieuwe opvallende reclame een miljoenenpubliek aan te spreken. Dat deed Hummer. Kijk zelf op: link-1 Of op: link-2 Modernista bedacht, en dat is helemaal nieuw aan de campagne, een aparte site voor het moeder-monster, Jennifer genaamd ( link-3 ). Zij geeft ook commentaar op de site en bij de reclamefilm. En op haar man Robot. Die had het dan wel druk met zijn werk maar ondersteunt de nieuwe moeder moreel waar hij kan. Als Jennifer ‘depressief’ is, vertelt ze (en we laten het onvertaald voor maximum effect): ‘Robot kept telling me that through his optical sensors I looked like the most beautiful thing in this part of the solar system. Obviously the Pretons from KD68 are pretty hot, but they're so annoying!!’ Jennifer is als een echte moeder in de wolken met haar zoon Trevor, zoals de Hummer H3 genoemd is voor de familiecampagne. Er zijn ringtones, mp3’s, making of-video’s, een online babyboek van Trevor, foto’s, wallpapers etcetera. De pay-off van de nieuwe Hummer-commercial is: ‘The new Hummer. Like nothing else.’