Twee trouwe merkdealerklanten gaan de consument vanaf vandaag via de media vertellen dat ze bij de merkdealer aan het juiste adres zijn voor onderhoud en reparatie. De nieuwe campagne ‘Liever de Dealer’ is een initiatief van drieduizend merkdealers en hun importeurs. De campagne werd vandaag gelanceerd tijdens het jaarlijkse NDA Dealercongres. De campagne wordt uitgevoerd door de NDA en de afdeling Auto’s van RAI Vereniging. De nieuwe campagne loopt tot en met eind dit jaar en behelst een mix van media-uitingen (tijdschriften, radio, buitenreclame, internet en showroommaterialen). Centraal in de campagne staat de nieuwe website ‘LieverdeDealer.nl’ . Daar staat veel nieuws op het gebied van after sales (onderhoud en reparatie), een zoekmogelijkheid om de dichtstbijzijnde dealer te vinden en een apk- en wegenbelastingcheck. De mensen die figureren in de campagne zijn overigens ‘gewone’ mensen die zijn gefotografeerd met hun eigen auto in hun eigen omgeving, verzekert NDA. De figuranten kiezen er bewust voor hun auto voor onderhoud en reparatie naar de merkdealer te brengen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding