Carglass onderneemt klantgericht, zegt CRM-jury

Carglass is genomineerd voor de CRM Award, de jaarlijkse prijs voor Klantgericht Ondernemen.

Naast de autoglasreparateur komen ook in aanmerking Deli XL, Nuon en UPC Broadband. De awarduitreiking is 15 november in Groenekan. Juryvoorzitter is professor Ed Peelen, hoogleraar (direct) marketing aan de Nyenrode Universiteit. Tijdens het congres vooraf aan de uitreiking zullen de genomineerden hun ingezonden CRM-case toelichten. De prijs wordt georganiseerd door CRM Association NL, sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt de CRM Association NL ruim honderdzestig bedrijfslidmaatschappen. www.crmaward.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Carglass onderneemt klantgericht, zegt CRM-jury - Automobielmanagement.nl

Carglass onderneemt klantgericht, zegt CRM-jury

Carglass is genomineerd voor de CRM Award, de jaarlijkse prijs voor Klantgericht Ondernemen.

Naast de autoglasreparateur komen ook in aanmerking Deli XL, Nuon en UPC Broadband. De awarduitreiking is 15 november in Groenekan. Juryvoorzitter is professor Ed Peelen, hoogleraar (direct) marketing aan de Nyenrode Universiteit. Tijdens het congres vooraf aan de uitreiking zullen de genomineerden hun ingezonden CRM-case toelichten. De prijs wordt georganiseerd door CRM Association NL, sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt de CRM Association NL ruim honderdzestig bedrijfslidmaatschappen. www.crmaward.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding