‘Mensen gaan praten over de nieuwe Chevrolet Aveo’

Reclamebureau StrawberryFrog is door Chevrolet Europe aangewezen om de Kalos-opvolger Aveo in het B-segment in heel Europa te lanceren. Het wordt 'baanbrekend'.

StrawberryFrog won een pitch van een anonieme concurrent. De Aveo is vorige maand op de Frankfurt Motor Show voorgesteld aan de pers en is vanaf maart 2008 te koop. StrawberryFrogs taak is om een geïntegreerde multimediale campagne te maken. Brian Elliott, chief executive van StrawberryFrog Amsterdam, verklaart tegen vakblad ReclameWeek: ‘Het gaat om een sleutellancering voor Chevrolet, onze campagne zal dus baanbrekend, spannend en direct zijn. Er zullen grenzen overschreden worden. Mensen gaan praten over de nieuwe Aveo.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

‘Mensen gaan praten over de nieuwe Chevrolet Aveo’ - Automobielmanagement.nl

‘Mensen gaan praten over de nieuwe Chevrolet Aveo’

Reclamebureau StrawberryFrog is door Chevrolet Europe aangewezen om de Kalos-opvolger Aveo in het B-segment in heel Europa te lanceren. Het wordt 'baanbrekend'.

StrawberryFrog won een pitch van een anonieme concurrent. De Aveo is vorige maand op de Frankfurt Motor Show voorgesteld aan de pers en is vanaf maart 2008 te koop. StrawberryFrogs taak is om een geïntegreerde multimediale campagne te maken. Brian Elliott, chief executive van StrawberryFrog Amsterdam, verklaart tegen vakblad ReclameWeek: ‘Het gaat om een sleutellancering voor Chevrolet, onze campagne zal dus baanbrekend, spannend en direct zijn. Er zullen grenzen overschreden worden. Mensen gaan praten over de nieuwe Aveo.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding