Autoweek na Google fijnste website van Nederland

Autoweek is op Google na de website met de meest tevreden bezoekersgroep in Nederland. Dat blijkt uit een doorlopende meting van online onderzoeksbureau Multiscope onder ruim dertienduizend consumenten.

Websites slagen er steeds beter in hun bezoekers tevreden te stemmen, meldt Multiscope. De tevredenheidsindex van de duizend best bezochte websites steeg van een 6,9 naar een 7,1 in de afgelopen anderhalf jaar. Autoweek scoort een 8, Google een 8,2. Daarna volgt Rabobank. Maar in de top twintig zit verder geen enkel automerk of andere autogerelateerde website. Goeie websites hebben gemeen dat ze allemaal content bieden die in hoge mate relevant is voor de bezoeker, zegt Multiscope. Relevantie voor bezoekers blijkt voornamelijk te zitten in het ontsluiten van veel informatie op een heldere manier. In helder overzicht blinken Google, Wikipedia en Marktplaats uit, in rijke content Autoweek, Iens, Funda en Tweakers, en in functionele toepassing 9292ov, Buienradar, Rabobank en Routenet. In emotionele beleving springen Efteling, Ikea en Hallmark eruit. www.multiscope.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Autoweek na Google fijnste website van Nederland - Automobielmanagement.nl

Autoweek na Google fijnste website van Nederland

Autoweek is op Google na de website met de meest tevreden bezoekersgroep in Nederland. Dat blijkt uit een doorlopende meting van online onderzoeksbureau Multiscope onder ruim dertienduizend consumenten.

Websites slagen er steeds beter in hun bezoekers tevreden te stemmen, meldt Multiscope. De tevredenheidsindex van de duizend best bezochte websites steeg van een 6,9 naar een 7,1 in de afgelopen anderhalf jaar. Autoweek scoort een 8, Google een 8,2. Daarna volgt Rabobank. Maar in de top twintig zit verder geen enkel automerk of andere autogerelateerde website. Goeie websites hebben gemeen dat ze allemaal content bieden die in hoge mate relevant is voor de bezoeker, zegt Multiscope. Relevantie voor bezoekers blijkt voornamelijk te zitten in het ontsluiten van veel informatie op een heldere manier. In helder overzicht blinken Google, Wikipedia en Marktplaats uit, in rijke content Autoweek, Iens, Funda en Tweakers, en in functionele toepassing 9292ov, Buienradar, Rabobank en Routenet. In emotionele beleving springen Efteling, Ikea en Hallmark eruit. www.multiscope.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding