Op grond van zijn hoge score werd de Nederlander ook nog eens overall Top Service People winnaar in alle deelnemende aftersalesdisciplines. De Spaanse autofabrikant organiseert ieder jaar de internationale Top Service People finale. Op die manier wil het merk het kennisniveau van alle aftersalesmedewerkers wereldwijd toetsen en op peil houden. Behalve het succes van Hans Veenendaal (links op de foto) was er in Tarragona nog een Nederlandse overwinning: in de categorie ‘Buitendienst Importeurs – Adviseur Organisatie & Kwaliteit won Martin Matthijsse van SEAT-importeur Pon Car. In de wereldwijde finale kwamen deelnemers uit 26 landen uit. Pon Car vaardigde dit jaar vijf Nederlandse kandidaten af, die voortkwamen uit de nationale voorronde: Monteurs: – Hans Veenendaal – VAG Car Veenendaal – Ton Steur – SEATPoint Amsterdam Magazijn: – Peter Koopman – Bakker Amersfoort Service: – Hans Wolthuis – Arend Benthem Assen Buitendienst Importeurs AOK (Adviseur Organisatie & Kwaliteit): – Martin Matthijsse – Pon Car

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding