Vredestein hoofdsponsor van concours d’Elegance

‘Concours d’élégance Paleis Het Loo by 100 jaar Vredestein’. Een hele mond vol, maar dat wordt de officiële naam voor het evenement van dit jaar.

Op zaterdag 30 en zondag 31 augustus vindt het achtste concours d’élégance plaats. Vredestein is hoofdsponsor omdat het merk honderd jaar bestaat. het 8e Concours d’élégance Paleis Het Loo.   “Door enkele aanpassingen, zonder daarbij concessies te doen aan de formule die Bart Rietbergen in 2003 introduceerde, hopen we in 2008 een nog mooiere collectie klassiekers te kunnen tonen, een breder publiek aan te spreken en zo nog meer bezoekers te trekken”, zeggen organisatoren Jan-Peter Nijmeijers en Timo Rietbergen van Classic Events.   Zo is er weer de Royal Paddock, een modeshow van Leurink Mode uit Borne, een shopping arcade en een antieke boekenmarkt. En niet te vergeten de Vredestein Classic Sprint, waarin vooroorlogse racewagens hun kunsten zullen vertonen. Ook Autovisie is dit jaar weer van de partij met het Nationaal Autovisie Klassieker Concours waarvoor het thema ‘the sixties’ is gekozen. Op het hoofdterrein van Het Loo zal Autovisie meer dan honderd klassiekers uit de jaren zestig tentoonstellen.     Ook zal Autovisie weer een Nationaal Concours organiseren en zullen er vele, internationale en begerenswaardige klassiekers meedoen aan het Concours d’élégance Paleis Het Loo by 100 jaar Vredestein. De organisatie is ‘nog in onderhandeling met een aantal partijen’ over nieuwe en spannende toevoegingen.  

Vredestein hoofdsponsor van concours d’Elegance - Automobielmanagement.nl

Vredestein hoofdsponsor van concours d’Elegance

‘Concours d’élégance Paleis Het Loo by 100 jaar Vredestein’. Een hele mond vol, maar dat wordt de officiële naam voor het evenement van dit jaar.

Op zaterdag 30 en zondag 31 augustus vindt het achtste concours d’élégance plaats. Vredestein is hoofdsponsor omdat het merk honderd jaar bestaat. het 8e Concours d’élégance Paleis Het Loo.   “Door enkele aanpassingen, zonder daarbij concessies te doen aan de formule die Bart Rietbergen in 2003 introduceerde, hopen we in 2008 een nog mooiere collectie klassiekers te kunnen tonen, een breder publiek aan te spreken en zo nog meer bezoekers te trekken”, zeggen organisatoren Jan-Peter Nijmeijers en Timo Rietbergen van Classic Events.   Zo is er weer de Royal Paddock, een modeshow van Leurink Mode uit Borne, een shopping arcade en een antieke boekenmarkt. En niet te vergeten de Vredestein Classic Sprint, waarin vooroorlogse racewagens hun kunsten zullen vertonen. Ook Autovisie is dit jaar weer van de partij met het Nationaal Autovisie Klassieker Concours waarvoor het thema ‘the sixties’ is gekozen. Op het hoofdterrein van Het Loo zal Autovisie meer dan honderd klassiekers uit de jaren zestig tentoonstellen.     Ook zal Autovisie weer een Nationaal Concours organiseren en zullen er vele, internationale en begerenswaardige klassiekers meedoen aan het Concours d’élégance Paleis Het Loo by 100 jaar Vredestein. De organisatie is ‘nog in onderhandeling met een aantal partijen’ over nieuwe en spannende toevoegingen.