Klanten die minimaal vijftig euro bij een vestiging besteden krijgen een gratis familiekaart. Daarmee kunnen twee volwassenen en twee kinderen het evenement bezoeken.  Profile Tyrecenter maakt van de Pinksterraces een familie-evenement. “Wij bouwen ons eigen feestje”, aldus Hoofd Marketing Martijn van de Meent. Speciaal voor de jonge bezoekers zet de onderhoudsketen een Junior Paddock op, waar de jeugd onder meer met karts en quads kan rijden.    Vandaag, drie weken voor tweede pinksterdag, hadden zich volgens Van de Meent al vijftienhonderd medewerkers met aanhang aangemeld. Inclusief de bezoekers die hun familiekaart ter waarde van 36 euro verzilveren, hoopt Van de Meent op een goedgevuld Circuit Park Zandvoort. “We hebben van Circuit Park Zandvoort begrepen dat een evenement als de Pinksterraces normaal zo’n vijftienduizend bezoekers trekt. Wij hopen daar overheen te komen.”   Profile Tyrecenter werkt tijdens het evenement samen met Kumho, een van de bandenmerken die de keten verkoopt. “We voeren ook promotieacties met andere merken die wij leveren.” Kumho heeft een speciale ‘band’ met Circuit Park Zandvoort. Het circuit omvat een Kumhobocht; daarnaast is het merk de bandenleverancier van de in autosportkringen wereldberoemde ‘Masters of Formula 3’ die tot en met 2006 op Circuit Park Zandvoort werd verreden.   De Pinksterraces vinden plaats op zaterdag 10 mei (kwalificatietrainingen) en maandag 12 mei (races).  

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding