In diverse paviljoens toont Volkswagen Bedrijfswagens met een aantal partners wat het merk aan ondernemend Nederland te bieden heeft. Behalve de introductie van een voordeelcampagne, een aantal nieuwe modellen en producten wil Volkswagen Bedrijfswagens laten zien hoe het merk duurzaam ondernemen ondersteunt en maatwerk kan leveren. De bezoekers kunnen onder andere seminars bijwonen en proefritten maken. De ‘extra scherp geprijsde actiemodellen’ kunnen ter plaatse worden aangeschaft, zegt Pon.

 

Nieuw zijn de Volkswagen Caddy 1.9 TDI BlueMotion en twee modellen op aardgas: de Transporter CNG 2.0 en de Caddy Maxi CNG die een grotere actieradius heeft omdat het grotere vloeroppervlak de plaatsing een extra onderbouwtank mogelijk maakt.

De Transporter CNG 2.0 is in Nederland ontwikkeld door Pon en Princegas.

 

De BedrijfsDagen worden gehouden op het Almeerder Zand op 17 tot en met 19 september Volkswagen heeft in Nederland momenteel een aandeel van 28,2 procent in de bestelwagenmarkt. Vorig jaar om dezelfde tijd was dat 29,7 procent.

 

http://www.volkswagenbedrijfsdagen.nl