Martin Huisman leidt promotiecampagne Bovag Pechhulp

Martin Huisman, voorheen manager Bovag Autodealers, gaat de komende maanden de uitbouw van Bovag Pechhulp leiden.

In het voorjaar, zo meldt de Bovag-uitgave DealerBusiness, start een nieuwe promotiecampagne om consumenten over de streep te trekken. In die periode van het jaar zijn automobilisten bezig met de vakantie. inclusief het regelen van (inter)nationale pechhulp.

Op diverse fronten (internet, gedrukte media, publieksbeurzen, Bovag Rijscholen) gaat Bovag het product in de loop van dit jaar promoten. Huisman zegt dat de vooruitzichten voor de eigen pechhulp goed zijn. "Er worden per maand ongeveer duizend passen verkocht."

Bovag Pechhulp ging vorig jaar oktober van start. Er doen inmiddels vrijwel alle 6400 dealer- en universele autobedrijven aan mee. Slechts acht bedrijven zijn niet van de partij. Garagisten kunnen passief meedoen (waarbij ze als eerste worden gebeld bij pech van hun klant) of actief: hulppassen verkopen aan klanten. Ongeveer twintig procent van de leden doet hier aan mee. Volgens Huisman levert een actieve houding op dit vlak autobedrijven "klantenbinding, werkplaatsomzet en twintig euro provisie per pas op."

 

Martin Huisman leidt promotiecampagne Bovag Pechhulp - Automobielmanagement.nl

Martin Huisman leidt promotiecampagne Bovag Pechhulp

Martin Huisman, voorheen manager Bovag Autodealers, gaat de komende maanden de uitbouw van Bovag Pechhulp leiden.

In het voorjaar, zo meldt de Bovag-uitgave DealerBusiness, start een nieuwe promotiecampagne om consumenten over de streep te trekken. In die periode van het jaar zijn automobilisten bezig met de vakantie. inclusief het regelen van (inter)nationale pechhulp.

Op diverse fronten (internet, gedrukte media, publieksbeurzen, Bovag Rijscholen) gaat Bovag het product in de loop van dit jaar promoten. Huisman zegt dat de vooruitzichten voor de eigen pechhulp goed zijn. "Er worden per maand ongeveer duizend passen verkocht."

Bovag Pechhulp ging vorig jaar oktober van start. Er doen inmiddels vrijwel alle 6400 dealer- en universele autobedrijven aan mee. Slechts acht bedrijven zijn niet van de partij. Garagisten kunnen passief meedoen (waarbij ze als eerste worden gebeld bij pech van hun klant) of actief: hulppassen verkopen aan klanten. Ongeveer twintig procent van de leden doet hier aan mee. Volgens Huisman levert een actieve houding op dit vlak autobedrijven "klantenbinding, werkplaatsomzet en twintig euro provisie per pas op."